Фаррелл Вільямс розпочав Паризький тиждень моди з показу весняної колекції чоловічого одягу Louis Vuitton у вівторок увечері, вишикуючи подіум яскравими, ретельно прикрашеними вбраннями в стилі американського Заходу.
Як повідомляє «STUDway» з посиланням на Reuters, барабанний бій корінних американців ознаменував початок шоу, коли моделі вийшли в ковбойських чоботях із сріблястими наконечниками та джинсових штанах, ковбойських капелюхах із широкими полями та шовковистих вестерн-сорочках із гострими комірцями. Бірюзові шпильки прикрашали костюми, а логотипи Louis Vuitton виблискували на жакетах.
Денді Louis Vuitton розвивається завдяки американській західній традиції одягатися,
– йдеться в нотатках до виставки, де перераховано деталі сумочок, розроблених художниками народів Дакота та Лакота, і взуття, виготовлене під маркою Timberland.
Показ став третім для дизайнера з тих пір, як він очолив лінію чоловічого одягу бренду минулого року. Лейбл, що належить LVMH, найбільший у світі модний бренд, відкрив близько 50 тимчасових магазинів по всьому світу для демонстрації нових товарів.
Дебют Вільямса в блокбастері відбувся у Парижі минулого червня під час вуличної вечірки з виступами Вільямса та Джей Зі. У листопаді він відвідав Гонконг для свого другого показу з моряками та гавайськими принтами вздовж набережної, звідки відкривається вид на міський горизонт після настання темряви.
LVMH оприлюднить річні фінансові результати 25 січня, розкриваючи подробиці діяльності лідера галузі протягом ключового святкового сезону. Останніми місяцями попит на одяг класу люкс зменшився, оскільки покупці стримали покупки високого класу через зростання вартості життя.