Учені з Університету Південної Каліфорнії вирішили вивчити причину, чому харчові продукти, що продаються в красивих обгортках, сприймаються покупцями як корисні для здоров’я.
За інформацією від «STUDway» з посиланням на «woman24», великі кошти вкладаються в розробку таких обгорток. Щороку середньо статистичний споживач зустрічається з більш ніж 7 000 рекламами їжі та ресторанів, проте значна частина з них стосується фастфуду. Виробники докладають великих зусиль та намагаються зробити обгортки ще привабливішими. З одного боку, естетика пакування пов’язана з задоволенням: перегляд «гарної картинки» активує центри заохочення в мозку, а краса приносить задоволення. Проте наше сприйняття корисності їжі не залежить від її зовнішнього вигляду.
Як показали дослідження, привабливість пакування змушує нас вважати, що в ній містяться корисні продукти. Учасники оцінювали тости з авокадо, після чого вони випадковим чином дивилися на привабливий або непривабливий вигляд тоста. Навіть при однаковій інформації про склад і ціну, люди оцінили красивіші тости як більш корисні, натуральні та поживні, припускаючи, що вони містять менше калорій. У іншому експерименті, навіть коли учасникам пропонували фінансові стимули для правильного визначення кількості калорій, вони частіше вважали привабливі продукти менш калорійними. Це було так, навіть коли цей вибір обійшовся їм втратою коштів.
Нагадаємо ми раніше розповідали, що робить власників собак такими особливими.
І таке не тільки з їжею…