Несподівані тенденції: чому McDonald’s починає втрачати популярність серед споживачів

McDonald's

McDonald’s є однією з найбільших мереж швидкого харчування у світі і давно користується популярністю серед споживачів завдяки своїм доступним цінам та розмаїттю страв. Однак останні дані вказують на спад у продажах компанії, що може свідчити про зміни у споживчих вподобаннях і економічних тенденціях. Як це позначається на фінансових показниках McDonald’s та чого можна очікувати в майбутньому, розглянемо далі.

За даними STUDway із посиланням на «Yahoo», з січня по березень 2024 року продажі у McDonald’s були нижчими за очікування аналітиків, що є продовженням тенденції до зниження показників компанії. Попри це, за перший квартал 2024 чистий прибуток McDonald’s зріс на 7%, тоді як загальний виторг збільшився лише на 5%. Операційні витрати компанії також зросли на 2%, досягнувши $3,43 млрд.

Аналітики припускають, що споживачі стали більш обачними у витратах, а це призводить до зменшення витрат у закладах громадського харчування. Зростання глобальних продажів мережі знизилося до 1,9%, тоді як експерти очікували показник на рівні 2,35%. З початку року акції McDonald’s втратили 8% своєї вартості. Прибуток на одну акцію, не враховуючи разові фактори, склав 2,7 дол., що незначно нижче за очікування аналітиків на рівні 2,72.

Нагадаэмо, ми раніше розповідали, як ультраперероблені продукти ведуть до депресії та тривожності: шокуючі факти від австралійських вчених.

Подорожі в глибини суспільних та культурних аспектів життя, щоб допомогти краще зрозуміти та обговорити важливі питання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *