Як уникнути конфліктів у сімейному бізнесі: дієві поради

Правила ведення сімейного бізнесу

Робота разом з другом, коханою людиною або родичем звучить як ідеальний сценарій: ви легко домовляєтеся, довіряєте один одному і приємно проводите час разом. Але в разі невдачі ви ризикуєте втратити не бізнес та гроші, але й близьку людину.

За даними STUDway із посиланням на «woman24», пропонуємо декілька дієвих порад по організації спілкування в сімейному бізнесі:

– Вибирайте партнера, з яким можете проводити багато часу

Якщо ви цінуєте людину лише в обмежених дозах, то він не зможе бути вашим партнером у спільному бізнесі. Вам доведеться працювати разом протягом багатьох днів, тому потрібен партнер, а не просто друг. Спільна робота обов’язково відіб’ється на вашій дружбі. Тож якщо ви думаєте про створення бізнесу з близькою людиною, спитайте себе, чи готові ви працювати поряд весь день і все ще любити його чи її?

– Не змішуйте бізнес і особисте життя

Це одне з найважливіших правил спільної роботи. Встановлюйте чіткі межі між професійними відносинами і дружбою. Першочергово обговорюйте справи, а потім уже переходьте до інших тем. Також уникайте обговорення роботи під час відпочинку. Це непросто виконати, але це дозволить зберегти якісне спілкування та роботу.

– Запобігайте конфліктам

Коли ви починаєте співпрацювати з кимось, конфлікти є неминучими. На відміну від дружби, вони можуть серйозно вплинути на успіх вашого бізнесу. Поважайте один одного, довіряйте і створюйте можливості для відкритого спілкування. Це допоможе запобігти серйозним сваркам.

– Довіра у партнерстві

У бізнесі часто немає часу для узгодження кожного рішення. Важливо ділитися спільним баченням того, як має розвиватися бізнес і ставити конкретні цілі. Тоді ви зможете приймати кращі рішення, не марнуючи час на пояснення. Велика перевага співпраці з близькою людиною — це ваша взаємна довіра: етична, фінансова та в інших аспектах. Коли між вами вже існують міцні особисті стосунки, ви можете бути відвертими і почувати себе в безпеці.

– Не нехтувати формальностями

Часта помилка в бізнесі, побудованому на дружбі – уникати формальностей і довіряти словам. Чіткі юридичні угоди забезпечать захист усіх учасників і допоможуть зберегти ваші відносини. Ведіть не лише юридичну документацію, але і ту, що спростить ваше співжиття: укладайте контракти, складайте угоди, створюйте письмові протоколи.

– Залишайтеся на зв’язку

Це особливо важливо для тих, хто веде бізнес, перебуваючи в різних місцях. Пам’ятайте, що ви не зобов’язані узгоджувати кожний крок один з одним, але постійний контакт вирішує багато проблем.

– Не забувайте, що ви друзі

Жорсткі межі і занурення в роботу можуть забирати час для дружніх зустрічей. Пам’ятайте, що ви спочатку друзі та підтримуйте ваш зв’язок за межами бізнесу. Їжте разом, подорожуйте та розслабляйтеся поза робочим часом.

Нагадаємо, ми раніше розповідали про секрети успішного тайм-менеджменту: як отримати більше часу для себе.

Подорожі в глибини суспільних та культурних аспектів життя, щоб допомогти краще зрозуміти та обговорити важливі питання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *