Італійський бренд одягу Moschino знову опинився в центрі уваги, цього разу завдяки скандальній рекламній кампанії для нової колекції осінь-зима 2024. Бренд, відомий своїми зухвалими та провокаційними рішеннями, переступив нову межу, представивши модель у вкрай відвертому образі.
Як повідомляє STUDway з посиланням на «OBOZ.UA», на рекламному знімку модель постає лише у жовтому светрі зі знаменитим смайликом, який є результатом співпраці Moschino з брендом SMILEY. Нижня частина тіла повністю оголена та прикрита лише тим самим жовтим смайликом. Таке рішення стало справжнім викликом для суспільства і викликало шквал емоцій в мережі. Стиліст Лука Гуаріні, який відповідав за створення цього образу, пояснив, що така відвертість є частиною концепції колекції «Collezione 0». За його задумом, оголене тіло символізує свободу самовираження та бажання вийти за рамки загальноприйнятих норм. Жовтий смайлик, в свою чергу, є універсальним символом емоцій та настрою, який додає образу іронічності та провокативності.
Однак, не всі розділили захоплення творців цією ідеєю. Багато користувачів соцмереж розкритикували кампанію, звинувативши бренд у вульгарності та експлуатації сексуальності. Деякі модні критики також висловили скептицизм, зазначивши, що така відвертість є спробою привернути увагу до бренду будь-якою ціною.
Нагадаємо, ми раніше повідомляли про інцидент на Канському фестивалі: акторка викликала скандал через сукню з образом Ісуса Христа.