Секрети успішної віддаленої роботи: як організувати робоче місце для максимальної продуктивності

Віддалена робота

Віддалена робота стала новою нормою, причому це прийшло дуже швидко. Але далеко не всі професії отримали таку можливість. Однак, якщо ви працюєте віддалено, то важливо правильно організувати робоче місце. Це допоможе зберегти концентрацію і підвищити продуктивність.

Як повідомляє «STUDway» з посиланням на «Spark», робота з дому може бути успішною і продуктивною, якщо дотримуватися цих принципів.

1. Ізолюйте своє робоче місце

Це повинно бути окреме приміщення, але якщо це неможливо, то відокремте простір на балконі або в загальній кімнаті.

2. Інформуйте про свій графік

Розкажіть рідним та друзям коли ви працюєте. Донесіть до них, що вам потрібна тиша та концентрація, щоб вас не відволікали.

3. Обмежте використання месенджерів

Вимкніть звукові сигнали та залиште сповіщення лише для робочих чатів.

4. Забезпечте чіткий баланс роботи та особистого життя

Не дозволяйте роботі займати весь ваш час. Ваше життя має бути більше, ніж просто робота з дому.

5. Дотримуйтеся звичного графіку

Не змінюйте свій робочий графік, щоб уникнути втоми та стресу.

6. Забезпечте собі фізичну активність

Навіть невеликі прогулянки чи фізичні вправи допомагають підтримувати здоров’я.

7. Використовуйте інструменти планування

Google Calendar, Pomodoro Timer та інші інструменти можуть полегшити управління часом.

8. Домашні справи – не в робочий час

Робіть їх до чи після роботи, щоб уникнути відволікань та зберегти фокус.

9. Окреме приміщення

Для тих, хто має дітей, окреме приміщення – ключ до вирішення проблем. Якщо можливо, відвідуйте офіс чи орендуйте невеликий офіс разом з кимось.

Нагадаємо, ми раніше розповідали про секрети перших побачень: чому деяких людей легше “прочитати”, ніж інших.

Подорожі в глибини суспільних та культурних аспектів життя, щоб допомогти краще зрозуміти та обговорити важливі питання.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *