Site icon STUDWay

Новий фільм за оповіданням Кінга відмовилися рекламувати через надмірне насилля

Новий фільм за оповіданням Кінга відмовилися рекламувати через надмірне насилля

Фото - meta.ua.

Новий фільм жахів від студії NEON, заснований на оповіданні Стівена Кінга «Мавпа», зіткнувся з несподіваною перешкодою – цензурою. Через надмірну кількість насильства, включаючи графічні зображення крові та відрубаних кінцівок, телеканали відмовилися транслювати рекламу цього фільму.

Як повідомляє Studway з посиланням на сайт «meta», у листуванні з рекламним агентством, яке оприлюднили творці фільму, чітко вказано причину відмови: надмірна кількість жорстоких сцен. Таке рішення викликало широкий резонанс у кіноіндустрії та серед шанувальників жанру хоррор. Незважаючи на відмову телеканалів, творці фільму вирішили обернути цю ситуацію на свою користь. Публікація листування з рекламним агентством стала нестандартним маркетинговим ходом, який привернув додаткову увагу до фільму.

Режисер Озгуд Перкінс не приховує, що його фільм буде шокувати глядачів. Він порівнює «Мавпу» зі своїм попереднім успішним фільмом «Довгоніг», обіцяючи ще більш жорстокі та моторошні сцени. Стівен Кінг, автор оригінального оповідання, також залишився задоволений екранізацією. Незважаючи на заборону на телерекламу, творці фільму впевнені в його успіху. Вони розраховують на «сарафанне радіо» та позитивні відгуки критиків, які вже порівнюють «Мавпу» з культовими фільмами жахів.

Історія з фільмом «Мавпа» знову підняла питання про межі дозволеного в кіно. З одного боку, телеканали мають право відмовлятися від реклами контенту, який не відповідає їхнім стандартам. З іншого боку, творці фільму мають право на свободу самовираження.

Нагадаємо, раніше Стівен Кінг назвав екранізацію, яку він вважає кращою за його власну книгу.

Exit mobile version