Часи, коли нове покоління консолей кардинально змінювало правила гри, залишились у минулому. Сьогодні перехід з однієї платформи на іншу нагадує більше оновлення дизайну, ніж справжню технічну революцію. Принаймні, так вважає технічний директор Kojima Productions – Акіо Сакамото.
Як повідомляє Studway з посиланням на сайт «unian», у нещодавньому інтерв’ю для журналу EDGE, Сакамото прямо заявив, що технологічний розрив між PlayStation 4 та PlayStation 5 не такий глибокий, як можна було б очікувати:
«Найбільш очевидна перевага PS5 – це зменшення часу завантаження. Але якщо говорити відверто, то різниця між PS4 і PS5 не така вже й разюча».
Він зазначив, що нова консоль дозволила значно спростити розробку: створення ігор стало швидшим і менш енергозатратним. Проте збільшення технічних можливостей принесло не лише користь, а й нові виклики:
«Зараз у розробників значно більше свободи – їм більше не потрібно вигадувати обхідні шляхи, щоб змусити світ гри працювати. Але це також призвело до певного хаосу. Здається, ми трохи втратили контроль».
Сакамото – не єдиний, хто звертає увагу на втрату унікальності. Керівник Xbox Філ Спенсер раніше зазначав, що Xbox та PlayStation стали надто схожими і він планує змінити це у наступних поколіннях консолей.
Нагадаємо, ми раніше розповідали про ТОП-10 найкращих безкоштовних ігор для Xbox.