Як влаштуватися на віддалену роботу: від резюме до онбордингу

imgonline-com-ua-Resize-gszXyg8jQunS

Віддалена робота вимагає нових навичок: потрібно організувати час та простір, спланувати проект із командою в онлайн форматі та навчитися концентруватися.
Ремоут-реальність також змінює саму сутність працевлаштування. Замість тімбілдингу та вечірок — нетворкінг в онлайн, замість щоденних «планірок» за кавою — детальні плани у Trello чи Notion.
Разом із рекрутеркою та HR-спеціалісткою компанії WOW24-7 розповідаємо, що треба знати про віддалене працевлаштування.

Вимоги до резюме

Перевірка резюме — це один із основних чинників відбору кандидатів у ремоут-компаніях, адже часто у рекрутерів немає можливості зустрітися з працівниками віч-на-віч.

Щоб компанія дочитала резюме до кінця, рекрутери радять дотримуватися таких правил:

Персоналізація. Резюме повинне підходити для вакансії, яка тебе цікавить, а також відповідати цінностям та вимогам конкретної компанії.

Не варто надсилати «шаблонні» резюме, які підходять як для роботи в ІТ-компаніях, так і в школах викладання англійської.

Також не варто відгукуватися на декілька вакансій, адже це дезорієнтує роботодавця. Якщо ти досі не вирішила, яка вакансія тебе цікавить, створи декілька примірників резюме і подумай, на яку з них найкраще підійдуть твої навички.

Лаконічність. Оптимальний розмір резюме — 1 сторінка. У шапці зазнач своє ім’я, прізвище, посаду, на яку надсилаєш резюме і компанію, в якій хочеш працювати.

Якщо маєш великий досвід роботи — не розписуй увесь, а додай лише той, який дотичний до вакансії. Якщо ж не маєш досвіду роботи, розкажи про волонтерства чи стажування.

Розпиши всю інформацію по пунктах — освіта, досвід роботи, вміння. Так рекрутеру буде легше проаналізувати резюме.

Не варто вказувати домашню адресу, адже це ніяк не впливатиме на роботу. А от електронна пошта і номер телефону є обов’язковими.

Не описуй в резюме своїх хобі, замість цього напиши про навички, які допомогли впоратися із різними життєвими ситуаціями.

Володіння мовою. Обов’язково вкажи рівень володіння мовою за міжнародним стандартом CERF. Не перебільшуй свій рівень, адже рекрутер може перевірити знання під час співбесіди.

Етапи відбору кандидатів

Кожна компанія має свої етапи відбору: вони різняться від вакансії та формату роботи. Компанії, які працюють віддалено намагаються зробити відбір оперативним, щоб швидше приступити до роботи.

Етап 1: Скринінг резюме. Це можливість відразу відсіяти кандидатів, які не мають відповідного досвіду чи знань. Тому рекрутери радять зробити своє резюме переконливим та професійним.

Етап 2: Телефонне інтерв’ю. Так рекрутер і майбутній працівник можуть обговорити ключові моменти роботи: заробітну плату, робочий графік, рівень володіння іноземними мовами, специфіку проекту.

Краще наперед склади план розмови та запиши питання, які тебе цікавлять.

Етап 3: Cпівбесіда з менеджером компанії. На відміну від резюме, цей етап не так про професіоналізм, як про цінності. Рекрутер може перевірити інформацію, яку кандидат зазначив у CV чи під час дзвінка, а кандидат вирішує, чи підходить йому вакансія.

Етап 4: Фінальна співбесіда. Цей етап не завжди є. Все залежить від компанії, та того, чи хотіли б рекрутери дізнатися більше про людину, яку наймають.

Етап 5: Оффер. Якщо кандидат успішно пройшов попередні етапи, рекрутер формує оффер для майбутнього співробітника. У ньому він нагадує про всі нюанси роботи. Після цього розпочинається підготовка кандидата до першого дня роботи.

Онбординг

Онбординг, або адаптація — це процес інтеграції в компанію. У цей час працівник знайомиться з командою, корпоративною культурою, правилами.

Адаптація працівника зазвичай триває до 6 місяців, і лише після цього періоду людина може вийти на потенційний рівень ефективності.

Для компанії надзвичайно важливо, щоб адаптація проходила швидко та якісно: це впливає на результати роботи. Віддалена адаптація потребує ще більше уваги.

Щоб вона була успішною, для працівника треба скласти детальний план першого дня, послідовний план навчання, чіткі та зрозумілі цілі на випробувальному періоді та після його успішного проходження.

Випробувальний термін

На віддаленій роботі випробувальний термін відрізняється від традиційного. За словами HR-менеджерки Софії із WOW24-7, компаніям та кандидатам треба бути відкритим та підтримувати постійний зворотній зв’язок.

Кожен у команді повинен знати, до кого потрібно звертатися, якщо виникне проблема.

Після завершення випробувального терміну у WOW24-7, наприклад, працівник заповнює розгорнуту анкету, яка дає можливість зрозуміти потреби команди.

Окрім цього компанія планує онлайн-зустріч з керівником та HR-менеджером, на якій кожен обговорює результати роботи і ставить цілі на наступні 6 місяців.

Чітко поставлені завдання є запорукою успіху при будь-якому форматі роботи, а віддаленого тим більше.

«Немає можливості перекинутись парою слів на кухні, тому всі зустрічі мають бути сплановані і реалізовані», — каже Софія.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus