Без якої навички компанії не візьмуть студента на роботу – опитування

felicia-buitenwerf-GlRvKMJSTyo-unsplash (2)

За карантинний період роботодавці почали висувати нові вимоги до студентів, які працюють дистанційно. HR експерти розповіли, які навички вони цінують найбільше.

Ханна Янкіна, HR Manager в DataArt

За останні шість років я наймала людей на території 5 різних країн, у найрізноманітніші компанії.

Серед них – великі корпорації, продуктові та аутсорсингові фірми, невеликі стартапи. Очікування щодо навичок і кваліфікацій кандидатів різні та залежать від багатьох факторів.

Здатні працювати з 9 до 17, сумлінні та неконфліктні кандидати підходили на вакансії в банках, великих фінансових корпораціях.

Кмітливі, здатні швидко адаптуватися до нових умов, проектів, вимог і колег кандидати, були задоволені роботою в аутсорсингових фірмах.

Творчі, готові віддаватись роботі та максимально лояльні до ідеї та місії компанії кандидати були щасливі у стартапах.

Технічні ж навички працівників залежать від конкретного проекту.

Є одна характеристика, яка, на мою думку, властива всім кандидатам, яким вдалося реалізувати свій потенціал у роботі – вони знають, чого хочуть, і поважають свої потреби.

Це тип успішних співробітників, що ніколи не терплять ні поганого керівника, ні низької зарплати, ні нудних проектів.

Такі люди взагалі ніколи нічого не терплять, а виступають ініціаторами конструктивних змін. Мати активну позицію, пропонувати дії з розв’язання проблем – це завжди сильніша позиція ніж мовчазне незадоволення.

Отож навик, без якого я не візьму людей у свою команду, – це впевненість у своїй цінності та сміливість брати на себе відповідальність, ухвалюючи рішення.

Якщо говорити про DataArt, то для нас важливі:

Здатність вивчати нове. Зі свого боку ми намагаємось надавати можливості підвищення рівня знань, пробування нового та навчання.

Відповідальність. Ми довіряємо колегам за дефолтом, адже вважаємо, що наймаємо дорослих людей. Не займаємося мікроменеджментом чи перевірками, тому очікуємо, що кожен відповідає за свій результат.

Толерантність. Ми шукаємо колег, які поважають один одного, незважаючи на розбіжності між ними, які завжди існують.

Ініціативність. У нас пласка структура та немає «наглядачів», зміни, ідеї ініціюються самими колегами. Ми вітаємо відкритий діалог, пропозиції та готовність їх реалізовувати.

Гнучкість — світ і ми постійно змінюємося, тому дуже важлива здатність швидко адаптуватися, постійно вчитися та експериментувати.

Подібні люди зазвичай комфортно почуваються в нашій команді та можуть реалізуватися в компанії найбільш успішно.

Алла Манько, провідний менеджер з підбору персоналу, департамент персоналу в Райффайзен Банк Аваль

Світ уже ніколи не буде таким, як раніше, і як у цій новій реальності себе реалізувати – залежить від кожного з нас, від готовності адаптуватися, навчатися, розвиватися.

Як і всі бізнеси у світі, ми сьогодні більшою мірою працюємо дистанційно, а це потребує певних навичок.

Тому шукаємо майбутніх колег, які здатні самостійно та відповідально будувати свій робочий графік, демонструючи відмінні результати як в офісі, так і у віддаленому режимі роботи.

Дуже цінуємо уміння швидко адаптуватися до ситуації, справлятися зі стресом. Відповідно, якщо є можливість і час «прокачати» чи рефрешити всі ці навички, то варто це зробити.

Для нас також важливими є такі soft skills як комунікація, гнучкість мислення, креативність, емоційний інтелект, критичне мислення. Ну і не треба забувати про професійні знання (hard skills).

Бо раніше вони були актуальними досить тривалий період часу, а сьогодні ледь не кожні кілька місяців варто проводити їхню ревізію, бо зміни та розвиток є дуже стрімкими.

Олена Іванчикова, кар’єрний консультант та автор телеграм каналу про кар’єру та професійний розвиток

Своїх клієнтів на кар’єрних консультаціях я завжди орієнтую на три навички та компетенції, які вважаю важливими для роботодавців.

Перша така навичка – це проактивність та ініціативність. Це означає виходити за рамки своїх посадових обов’язків і залучатися до процесів компанії, це участь в фокус групах та інших заходах, де приймаються важливі рішення.

Друга навичка – це емпатія. Раніше я працювала на позиції HR Директора і спостерігала, як важливі і потрібні люди. Неможливо отримати результат без співробітників.

Яким би не був талановитим керівник, він ніколи не зможе досягти видатних результатів на самоті. Тому слухати і чути своїх підлеглих і колег вкрай важливо.

І третя навичка, яку я вважаю важливою в наш час – це гнучкість. Потрібно проявляти гнучкість і до людей, і до процесів. Зміни підстерігають нас на кожному кроці, і якщо ми не зможемо пристосовуватися, проявляти гнучкість і швидко змінювати траєкторію руху, нам буде дуже складно відповідати вимогам ринку і побажанням клієнтів.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

Реклама

comments powered by Disqus