На тренінгу навчатимуть створювати бренд культурного проєкту, презентувати його для інвесторів і журналістів. А також розуміти цільову аудиторію, планувати стратегію просування, будувати взаємодію з медіа й використовувати соцмережі.
Взяти участь у конкурсі можна безкоштовно, але потрібно зареєструватись. 12 серпня потрібно пройти тест, щоб оцінити свої початкові знання зі сфери маркетингу й SMM. Після цього отримаєш доступ до п’яти тижневих модулів із безкоштовними відеолекціями.
Згодом автори проєкту оберуть 60 учасників і проведуть для них офлайн-лекції у Києві, Львові й Харкові.
Нагадаємо, Патрульна поліція запускає онлайн-курс про порядок і безпеку.
Фото: unsplash
Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.