У Великій Британії заборонять гендерні стереотипи в рекламі

gender

З червня 2019 року британський регулятор реклами не дозволятиме зображати жінок і чоловіків у гендерно-стереотипних ролях.

Нові правила вводять, щоб не підтримувати умови нерівної оплати праці й не завдавати психологічної шкоди чоловікам і жінкам. Тепер реклама не має показувати особу, яка не може справитися з певною роботою через свою стать. Наприклад, використовувати сюжети, де жінка не справляється з паркуванням автомобіля чи чоловік не може змінити підгузок.

Крім того, забороняється показувати, що зміна статі може призвести до успіху в романтичних стосунках. Також більш детально буде прописано правила зображення молодих дівчат у рекламі.

Громадяни зможуть звертатися до регулятора галузі, якщо помічатимуть порушення нових стандартів реклами.

Нагадаємо, у Німеччині ухвалили закон про визнання третьої статі.

Фото: The Guardian

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus