У США припиняє виходити друкована версія журналу Glamour

glam

Американський щомісячний жіночий журнал Glamour у листопаді в останній раз випустить друковану версію.

Видавництво Condé Nast вирішило повністю перевести роботу видання в цифровий формат.

У січні головною редакторкою Glamour призначили Саманту Беррі. Раніше вона була виконавчою продюсеркою соціальних і нових медіа в CNN. Беррі заявляла, що хоче посилити онлайн-напрямок роботи журналу. «Саме там є аудиторія, і саме там наше зростання. Цей щомісячний графік для аудиторії Glamour більше не має сенсу», — зазначала головна редакторка.

Після приходу Беррі аудиторія онлайн-версії журналу зросла. Наразі його щомісячно читають 6,3 млн унікальних користувачів, а кількість підписників каналу Glamour на YouTube зросла на 110% — до 1,6 млн.

За словами очільниці видання, журнал може періодично випускати друковані матеріали, пов’язані зі щорічною премією «Жінка року» або присвячені темам влади і грошей.

Журнал видавали протягом 80 років. У США перший номер Glamour вийшов у квітні 1939. Спочатку він мав назву Glamour of Hollywood. У Штатах друковану версію читали понад 2 млн осіб. Glamour видавали в 14 країнах, його світова аудиторія досягала 12 млн осіб.

Нагадаємо, режисер Девід Лінч випустив фільм про мурах і сир.

Фото: Courtesy of Conde Nast

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus