Будь у курсі: тренди діджитал-простору

ноутбук macbook

Ми прокидаємось і засинаємо із соціальними мережами. Спілкуємось, працюємо, розважаємось, навчаємось в онлайн. Тепер падіння соціальної мережі хвилює нас більше, ніж падіння національної валюти. Але чи знаєш ти, що від технологій і діджитал-новинок можна взяти ще більше?

«Studway» відвідав «1+1 Digital Weekend», присвячений роботі з контентом, медіа й технологіям, які от-от увірвуться в цифровий простір. Хочемо поділитися з тобою інсайдами про поточні та майбутні тренди, долю реклами в медіа і цікаві інструменти для тих, хто розвиває власний блог або продукт в інтернеті.

Про сенс, а не про клік: тренди медіапростору 2019

Контент маленькими порціями. Під тиском дедлайнів, робочих завдань і бажання оптимізувати свій час ми дедалі більше відходимо від неквапливого і вдумливого споживання контенту. Детальні новини, лонгріди, довгі відеоролики стають незручними для сучасного користувача. Тому інформація дедалі частіше подається коротко і стисло, а великі матеріали розбиваються на частини: все заради економії часу. Контент, який не зацікавив нас протягом перших 30 секунд, поступається місцем короткому й змістовному. Таку тактику підхопили більшість телеграм-каналів, де щодня з’являються мініпости, новини і лайфхаки.

Відмова від реклами. Продовжуючи тему економії часу: нав’язлива реклама в медіа, на ютубі та в додатках дедалі більше дратує користувачів, бо забирає дорогоцінний час. Напевно, кожен нетерпляче чекає ті 5-30 секунд, щоб пропустити рекламний прерол перед відео чи фільмом. Відсоток людей, які готові платити за преміумакаунти на різноманітних ресурсах, збільшується, адже це позбавляє реклами. Бренди мають звернути увагу на цю тенденцію, адже перенасиченість медіа рекламою призводить до втрати нею впливу.

Популярність подкастів. Подкасти – інструмент, який ще кілька років тому багатьом здавався застарілим і неактуальним. Хто б міг подумати, що у 2019 році вони наберуть такої популярності, яка поступово тільки зростатиме? За даними «Marketing Dive», у 2020 році кількість слухачів подкастів зросте на 81%. Вони дозволяють бути мультизадачними і поглинати інформацію під час рутинних занять. Їх можна слухати будь-де: в автомобілі, на прогулянці з собакою, за приготуванням їжі тощо. Інфопростір вимагає уваги кожного дня, тому подкасти одночасно вчать нас нового та урізноманітнюють щоденні справи.

Текст vs відео. Боротьба тексту й відео за увагу користувачів існувала завжди, а тепер ще й набиратиме обертів. Відео зменшує час, витрачений на отримання інформації, у той час як текст більш чіткий та ефективний спосіб висловити думку. Висновок: аудиторія ніколи не буде задоволена одним типом контенту, що змушує бренди й медіаресурси шукати золоту середину. Тепер питання полягає не в тому, як подавати інформацію, відео чи текстом, а як подавати інформацію і відео, і текстом.

Повага до авторського права. Ми вже писали, чому необхідно розвивати культуру чесного споживання контенту, а спікери конференції підтвердили, що це перетворюється на справжній тренд. За контент потрібно платити, тим самим поважаючи авторське право та отримуючи якісну і надійну інформацію.

робоче місце, фрілансер

Реклама

Корисні діджитал-інструменти

«YouTube Creator Academy». Ютуб став незамінним у діджитал-світі. Наприклад, найпопулярніший ютуб-канал «PewDiePie» має підписників на третину більше, ніж населення Британії! А можливостей заробити на цій платформі не менше, ніж в офісах будь-яких компаній. Якщо ти ладнаєш з відеоконтентом та активно користуєшся ютубом, заходь на платформу «Creator Academy». Якщо тільки думаєш про те, як створити свій канал, платформа навчить тебе перших кроків у роботі над каналом, стратегії роботи з контентом і секретів знімання якісних відео. Якщо ж у тебе вже є свій канал, можна сміливо переходити до порад з оптимізації і монетизації.

Розсилка «Think with Google». Як виявилось, «Google» пропонує користувачам безліч цікавих інструментів, які допомагають бути в курсі діджитал-трендів, інновацій і професійних можливостей. Наприклад, розсилка «Think with Google» ділиться дослідженнями інтернет-аудиторії та останніми трендами діджитал-простору. Також вона дає можливість розглянути кейси успішних діджитал-кампаній і проаналізувати тенденції поведінки користувачів.

Функція «YouTube Premieres». Це інструмент, який дозволяє користувачам дивитись і коментувати нові відео разом. Можна заздалегідь запланувати дату завантаження відео і поширювати інформацію про нього в інших соціальних мережах. З іншими глядачами можна спілкуватись не тільки за допомогою коментарів, а й через суперчат, де можна купувати повідомлення чату, щоб привернути до них увагу користувачів. Так, ми теж уперше чуємо, що за коментарі в ютубі можна платити.

Якщо ти творець відеоконтенту, можна ще отримувати додатковий прибуток, зазначивши вартість підписки на твій канал. Також є функція прив’язки до різних товарів під відео. Так ютуб стимулює вироблення більш якісного продукту, а юзери мають змогу переглядати унікальний авторський контент без реклами.

«TrueView for Action» і «Brand Lift». Ці інструменти будуть корисними для тих, хто вже розвиває свій продукт, займається рекламою або збирається реалізувати ідею стартапу. «TrueView for Action» допомагає приваблювати потенційних клієнтів за допомогою реклами call to action (заклик до дії). В ролик на ютубі додається брендовий рекламний банер, який не дуже-то заважає перегляду, але привертає увагу. Так можна більше розповісти користувачам про свій продукт, запропонувати їм залишити контактні дані або виконати інші дії. «Brand Lift» у свою чергу допомагає проводити дослідження аудиторії, її смаків та вподобань.

Як ти вже зрозумів(-ла), основний акцент у цифровому просторі зараз на ютубі, адже ця платформа дозволяє не тільки ділитись відео та переглядати ролики на різних каналах, а й рекламувати, спілкуватись і просувати власний бренд. Але сучасний світ інформації швидко змінюється, тож слідкуй за трендами! А ми допомагатимемо.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus