TikTok планує змінити алгоритм підбору відео – контент більше не буде одноманітним

licensed-image

TikTok-інфлюенсерка Едіссон Рей (Фото: Getty Images for Nickelodeon/Amy Sussman/KCA2021)

Якщо твоя стрічка у TikTok виглядає одноманітно – там переважають відео з кроликами чи однакові меми – це не просто так: для TikTok вигідно пропонувати лише те, що ти точно глянеш.
Такий підхід має недоліки: соцмережа замикає тебе в бульбашці однакового контенту і обмежує можливість знаходити нові відео.
Пояснюємо, як TikTok підбирав контент раніше, і що зміниться в його алгоритмах тепер.

Що було?

До цього часу TikTok пропонував користувачам контент залежно від їхніх попередніх уподобань. Наприклад, ти постійно переглядаєш відео з котиками. TikTok автоматично показує у рекомендаціях більше «котячих» роликів, адже алгоритм «думає», що саме цей контент тобі найбільше підходить.

Що сталося?

Перегляд однотипного контенту – це небезпечно, кажуть журналісти-розслідувачі The Wall Street Journal.

Адже рекомендація однакових відео – це не завжди про котів і випічку. Нескінченний потік відео на тему депресії, трагедій та екстремальних дієт можуть зашкодити дітям та підліткам.

Наприклад, якщо користувачі вподобають декілька відео на сумнівну тематику, то TikTok пропонуватиме їм контент про секс і наркотики.

Що змінюється?

Зараз TikTok тестує нові способи фільтрування контенту. Ці алгоритми показуватимуть користувачам менше відео із однаковим змістом. Користувачі самі зможуть обирати те, що вони хочуть, а що не хочуть дивитися.

Крім того, TikTok розробляє алгоритм пошуку і блокування тем відео. За хештегами або ключовими словами користувачі зможуть обирати теми, які хочуть бачити у стрічці, а які – ні.

На кого вплинуть зміни?

Хоча нововведення позитивно вплинуть на користувачів, вони можуть зашкодити блогерам та інфлюенсерам, адже зараз користувачі TikTok мріють потрапити в рекомендації, щоб їхні відео побачило якомога більше людей.

Бізнес на TikTok

У 2021 році найбільш високооплачувані зірки TikTok разом заробили $55,5 млн, що на 200% більше, ніж у 2020 році, згідно з підрахунками Forbes.

Перші два місця цього рейтингу посіли Чарлі та Діксі ДʼАмеліо – TikTok-версія сестер Кардашʼяни. Минулого року вони навіть запустили свою програму – «Шоу ДʼАмеліо» на каналі Hulu. У 2021 році ДʼАмеліо заробили $27,5 млн, що суттєво більше за майже $7 млн роком раніше.

TikTok – це вже давно не про відео з котиками, це бізнес. Оскільки TikTok тепер має понад мільярд користувачів по всьому світу, компанії на кшталт Amazon, Louis Vuitton і McDonald’s почали платити за рекламу там.

Зіркові тіктокери можуть виставляти рахунок аж на пів мільйона доларів за один пост, хоч зазвичай вони отримують від $100 000 до $250 000 за пост, що майже вдвічі більше, ніж зірки списку 2020-го, пише Forbes.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus