Site icon STUDWay

Таємниці кредитної культури Америки: що приховано за яскравими картинками

кредити

Фото - prikhodko.com.ua.

Коли говориш «американець», то в уяві постає особа з яскравою посмішкою, в простому, але охайному вбранні, сідає в новий автомобіль та рушає до власного будинку на околицях міста. Проте, багато з цих благ американці викуповують в кредит. Середньостатистичний американець майже завжди має боргові зобов’язання, чи то по іпотеці, чи за авто.

За інформацією від «STUDway» з посиланням на «holosameryky.com», від 2011 року сума споживчого боргу в США зросла на 100 млрд. дол., за даними агентства Bloomberg. Федеральна резервна система регулярно публікує дані про заборгованість американців за кредитними картками, і лише у 2016 році ця сума склала 935,6 млрд. дол. Доступність кредитів грає важливу роль у високій заборгованості американців, адже важко відмовитися від кредиту, коли його запропонували. Кредитна залежність визначає як короткострокову, так і довгострокову перспективу накопичення боргу.

За даними фінансових експертів, лише 35% власників кредитних карток регулярно виплачують борг, використовуючи карти для зручності чи отримання бонусів. Решта найчастіше бере кредит через недостатність зарплати, а це призводить до постійного накопичення заборгованості. Відчуття кредитної залежності може виникнути вже у молодому віці, коли студенти, не маючи можливості оплатити навчання, беруть «студентську позику». Кредитні картки стають допоміжними засобами для молоді, яка хоче насолоджуватися життям, але не має достатньо коштів. Це сприяє постійному поглибленню фінансового зв’язку, який іноді затягується навіть до середнього віку, впливаючи на шлюб та дітей.

Exit mobile version