Студенти НаУКМА розробили стратегію промо музею з картинами світових митців

imgonline-com-ua-Resize-sqazRlBEbx

У художньому музеї в селі Пархомівка Харківської області експонуються картини світових митців: Пабло Пікассо, Казимира Малевича, Івана Шишкіна, Іллі Рєпіна, Тараса Шевченка. Однак про це унікальне зібрання мало хто знав – доки в 2021 році за промоцію не взялися активісти.

Знайти людей для втілення проєкту допомогла Надя Перевізник, кураторка курсу маркетингу в школі Projector: «У цьому проєкті я насправді стала медіаторкою. Кейс музею в Пархомівці народився зі співпраці різних людей. Так, Микола Давидюк, керівник центру «Політика», ініціював створення айдентики й маркетингу музею в Пархомівці, тож звернувся з таким проєктом до Проджектор. У результаті школа стала партнером маркетингового чемпіонату Lимон від студентів Могилянки. Останні взялися за бриф Пархомівки, розробили пропозиції й Микола та команда музею обрали переможців серед понад 10 команд та почали втілювати запропоновану айдентику».

Ось як розповідає про проєкт його ініціатор Микола Давидюк: «Коли я приїхав у Пархомівку, то побачив, що це політичний кейс із мистецькою начинкою — і це моє улюблене поєднання. Адже тут історія не стільки про мистецтво, як про розвиток території, децентралізацію та комунікацію населеного пункту. Я залишився у своєму навколополітичному профілі й не перейшов у мистецьку нішу, тож моя роль — допомогти налагодити комунікацію художнику. Сам я колекціоную мистецтво, бо хочеться підняти рівень впізнаваності українських художників, створити культуру купівлі картин, якої зараз бракує».

У результаті цей проєкт став багатокомпонентним: тут поєднані проблеми, що стосуються мистецтва, інфраструктури регіону, територіального брендингу, наявна політична алюзія, а також дотичні інфуленсери, які пишуть про проєкт. Як пояснює Микола, завдяки проєкту вдасться замість меседжу «антиросійського підходу» продемонструвати, що нам усе одно на дії східного сусіда; натомість — ми культурно вищі та тримаємо рух на комунікацію з Європою: «Ми не маргінальна окраїна, а країна, де навіть у селі є музеї з колекціями на десятки тисяч доларів. Таких точок в Україні є сотні, просто їх треба навчитися бачити, комунікувати, упаковувати зрозумілою для світу мовою».

Наразі команда, дотична до промоції музею, ініціювала оновлення дороги до села Пархомівка, долучила інфлуенсерів, до прикладу, Сергія Жадана та Аліну Паш, і розпочала створення аудіогідів за їхньої участі.

Раніше ми писали: У Львові відкрили Музей модернізму

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus