Site icon STUDWay

Spotify цього літа підвищить ціни на підписку в десятках країн: що відомо

Spotify цього літа підвищить ціни на підписку

Фото - britannica.com.

Влітку Spotify планує збільшити вартість підписок у багатьох країнах, намагаючись підвищити рентабельність на тлі стрімкого зростання своїх акцій. За попередньою інформацією, у червні вартість індивідуальної підписки в Європі та Латинській Америці підніметься приблизно на 1 євро. Водночас ціни для користувачів у США залишаться без змін.

Як повідомляє Studway з посиланням на сайт «unian», іІніціативу підвищення тарифів давно підтримують представники музичної індустрії. Вони наголошують, що зростання вартості підписок на музичні сервіси, як-от Spotify та Apple Music, відстає від рівня інфляції. До того ж музичні сервіси залишаються доступнішими за відеострімінгові підписки на кшталт Netflix. Наприклад, навіть після недавнього підвищення вартість підписки на Spotify у США складає 11,99 долара на місяць, хоча ще 14 років тому вона була 9,99 долара. В останні тижні Spotify уже почала коригувати тарифи в окремих країнах, таких як Нідерланди та Люксембург. Очікується, що влітку масштаб підвищення тільки посилиться.

За даними IFPI, уповільнення темпів розвитку музичної індустрії стало однією з причин перегляду цінової політики. Минулого року темпи зростання глобальних доходів у секторі впали вдвічі. Саме стримінг нині розглядається як основний драйвер подальшого розвитку галузі, зокрема через запровадження нових преміальних підписок.

За інформацією джерел, платформи, серед яких і Spotify, вивчають можливість запровадження додаткових оплат за ранній доступ до нових релізів артистів або квитків на концерти. Йдеться про створення окремого типу суперпреміальної підписки, вартість якої може бути на 6 доларів на місяць вищою за стандартну. Крім того, інші гравці ринку – Apple, Amazon і YouTube – також працюють над власними преміальними музичними сервісами.

На тлі цих змін акції Spotify за останній рік зросли більш ніж удвічі завдяки збільшенню кількості підписників і виходу компанії на прибутковість.

Нагадаємо, ми раніше повідомляли Spotify назвав найпопулярнішу пісню: її прослухали понад 1 млрд слухачів.

Exit mobile version