Дизайнери створили шрифт, що візуально збільшує обсяг тексту

Шрифт_2

Рекламна агенція MSCHF розробила шрифт Times Newer Roman, який візуально майже не відрізняється від звичайного Times New Roman, але букви в ньому ширші. Завдяки цьому текст, написаний тим же кеглем, займає більше місця.

Дизайнери взяли за основу безкоштовний шрифт із зарубками Nimbus Roman № 9, метрики якого майже повністю ідентичні Times New Roman – шрифту, який найчастіше використовують для написання академічних текстів. Розробники розширили кожну букву на 5-10%, через що текст став займати більше місця, але візуально шрифт майже не змінився.

Приклади тексту, написані Times New Roman (ліворуч) і Times Newer Roman (праворуч)

Приклади тексту, написані Times New Roman (ліворуч) і Times Newer Roman (праворуч)


За оцінкою авторів, текст обсягом 15 сторінок з одинарним міжрядковим інтервалом, написаний 12-м кеглем шрифту Times Newer Roman, містить на 13% менше слів, ніж такий самий, написаний Times New Roman: 5833 слова проти 6680.

Розробники уточнили, що шрифт краще використовувати для документів у pdf-форматі. У Word шрифт доведеться встановлювати окремо, через що план може не спрацювати. Якщо є вимоги щодо кількості слів або символів, а не сторінок, використання шрифту теж не матиме сенсу.

Завантажити Times Newer Roman можна на офіційному сайті.

Нагадаємо, раніше дизайнери на прохання Bloomberg Business назвали найбільш і найменш вдалі шрифти для складання резюме.

Фото: unsplash.com, MSCHF.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus