Site icon STUDWay

Що приховують від нас магазини: психологічні хитрощі, які змушують купувати більше

Продукти у супермаркеті

Фото - agronews.ua.

Мабуть, ви помічали, що майже у всіх магазинах фрукти та овочі розміщують неподалік від входу? Цьому є цілком логічне пояснення й експерти з архітектури та дизайну діляться цим цікавим фактом. Давайте докладніше розберемо, для чого супермаркети використовують цей трюк.

За інформацією від «STUDway» з посиланням на «24 канал», експерти стверджують, що кожен метр супермаркету спеціально спроєктований з метою залучити увагу покупців і змусити їх витрачати якнайбільше грошей. Результати досліджень свідчать про те, що дизайн продуктового магазину має велику кількість впливів на споживачів, які з психологічного та маркетингового погляду можуть виглядати дивовижно. Зокрема, вважається, що розміщення відділу фруктів і овочів саме біля входу є стратегічним кроком. Причина криється в тому, щоб ви відчували себе не такими винними, бо вибрали здорові продукти перед тим, як купити щось менш корисне.

Експерти також вказують на інші методи, які заохочують вас витрачати більше грошей. Наприклад, розташування солодощів на рівні очей дитини на полиці, щоб вони були легше помічені, є одним з таких способів. Це збільшує ймовірність того, що ваша дитина вирішить взяти саме їх, порівняно з більш корисними варіантами, які розташовані вище. Зокрема, предмети першої необхідності, такі як яйця та хліб, зазвичай розташовуються в задній частині магазину. Це вимагає від вас пройти через інші проходи, щоб дістати їх, що знову ж таки є способом заохочення до додаткових покупок.

Нагадаємо, ми раніше розповідали, що таке мобінг на роботі, як йому протидіяти та які штрафи чекають на кривдників?

Exit mobile version