«А що ми будемо їсти?»

agro

Як інновації, якісна корпоративна культура та освіта допоможуть прогодувати 10 мільярдів людей до 2050 року? Де й як досягти кар’єрного успіху і отримувати хорошу заробітну плату? Розповідає HR-лідер компанії Corteva Agriscience в Україні та Польщі Володимир Міропольський.

Щоб приготувати пасту болоньєзе, потрібно більше десяти інгредієнтів. Один похід до супермаркету, трішки «кухонної» магії і можна подавати до столу – смакує чудово! Ми рідко замислюємося, що за кожним продуктом, який потрапляє на полиці супермаркетів, а з них до нашої тарілки, стоїть конкретна людина. І це не лише фермери. В продовольчій діяльності задіяні десятки професіоналів: від науковців та айтішників до SMM-менеджерів та HR-ів.

Разом з новітньою магістерською програмою «Агрокебети» та її стратегічним партнером компанією Corteva Agriscience ми вирішили дізнатися, як навчаються та працюють фахівці, які відповідають за те, що потрапляє до нашого столу кожного дня.

Корпоративна культура компанії – це важливо

У 2018 році компанію Corteva Agriscience визнано найкращим місцем роботи у сфері агрохімії та насінництва. І причина не лише у висококласних фахівцях. Секрет успішної роботи будь-якого бізнесу – корпоративна культура.

Володимир Міропольський: «Наша корпоративна культура базується на цінностях, які формувалися впродовж 200 років із часу заснування компаній предтечів. Саме цінності впливають на те, як ми приймаємо рішення, працюємо в команді та впроваджуємо інновації».

corteva

Навіщо успішному бізнесу «мікс поколінь»?

Коли ми говоримо про eco-life, то маємо на увазі свідомих молодих людей, що обирають каву у власних чашках, надають перевагу еко-сумкам замість пластикових пакетиків і намагаються купувати лише органічні, eco-friendly продукти.

А як щодо «хіпстерської» ідеї вирощувати власну їжу, започаткувати агростартап чи працювати над digital-solutions, що допоможуть прогодувати планету, не відходячи від комп’ютера?

Володимир Міропольський: «Середній вік агрофахівця в нашій компанії – 36 років (для порівняння, у Великій Британії – 59, у Кенії – 60, а в Японії 67. – ред.). Молоді люди зазвичай досить комунікабельні, мають гнучке мислення та відкриті до нового. Одна з причин, чому нам важливо залучати юних фахівців у команду – це знання англійської мови, яка важлива для розвитку у компанії, адже більшість тренінгів, семінарів та переговори з іноземними партнерами ведуться саме англійською.

Показником ефективності бізнесу є також обмін досвідом. Досвідчена людина в нашій команді не закривається і не працює на себе, а охоче ділиться своїми знаннями з іншими».

Володимир Міропольський

Володимир Міропольський

Що стається, коли бізнес співпрацює з освітою?

Уяви, якби на уроках інформатики учні працювали над реальними ІТ-кейсами, на екології обговорювали, як вирішити проблему зміни клімату, а на хімії створювали штучне м’ясо з рослинних продуктів. Деякі університетські програми вже успішно застосовують це на практиці.

Володимир Міропольський: «Незважаючи на реформи у сфері освіти, бізнес і досі відчуває значний кадровий голод. Особливо не вистачає професіоналів, компетентних у своїй сфері.

Таких проектів як «Агрокебети» в Україні ще не було. Коли компанії об’єднуються з освітніми організаціями, це стає значним кар’єрним поштовхом для студентів. Вони дізнаються, як працюють компанії зсередини, чого очікують від молодих фахівців і які виклики їм потрібно подолати. Це допомагає рухатися до конкретної мети.

Зрештою, в Україні є всі умови, аби досягти кар’єрного успіху і отримувати хорошу заробітну плату».

Жінки в агро? Ну звісно!

Володимир Міропольський: Завдяки розвитку технологій агросектор став місцем, де затребувана не лише фізична, а й інтелектуальна праця. Практичність та прагматичність дівчат робить їх хорошими керівницями. Коли жінки і чоловіки разом працюють над якимось рішенням, їхні ідеї є більш ефективними. Не ґендер цікавить роботодавця, а відкритість до нового, організаційні навички та професійність.

svitlana«Ми вже давно перейшли той бар’єр, коли чоловіки займають керівні посади, а жінки лише допомагають у тих чи інших виробничих процесах», – запевняє категорійний менеджер по гербіцидам та Оптинайт™ технології Corteva Agriscience Галина Радзіцька.

Вона сформувала власну команду фахівців-агрономів, отримала ступінь Елітного Наставника з Агрономії у США і продовжує працювати над інноваційними проектами.

«Я не маю звички зупинятись посеред дороги, про це знають всі мої колеги. Весь час намагаюсь бути в тренді новинок, сучасних технологій, цікавих експериментів… Велику кількість інформації черпаю з європейських та американських джерел, а також багато подорожую світом, переймаю досвід роботи і адаптую його під українські реалії».

Чому майбутнє не можливе без агросектору?

Володимир Міропольський: «А що ми будемо їсти? З агро все почалося, перша революція була аграрною. Сучасні фахівці роблять агробізнес відповідальним та ефективним, щоб ми не тільки відбирали у природи, а й повертали їй. Для того, щоб розвиватися далі, людям потрібні знання. Чим більше ти знаєш, тим менше припускаєшся помилок. І лише знання сприяють інноваціям».

Corteva Agrisciencе – міжнародна компанія, що формує ринок сільського господарства в галузях насіння, засобів захисту рослин та цифрових рішень. В рамках реалізації концепції «Нові обличчя в сільському господарстві» Corteva Agriscience стала ключовим стратегічним партнером магістерської освітньої програми «Агрокебети». Представники Corteva Agriscience долучаться до кожного етапу підготовки програми, а також навчання студентів.

Список партнерів проекту «Агрокебети» доповнюють компанії «МХП», New Holland, IMMER Group, «Агропросперіс», «ІМК», Cygnet, Bayer, «Галс Агро», Kernel, LNZ Group, «Агрейн», «Лімагрейн Україна», HORSCH, AgroHub, SmartFarming, Arzinger та PricewaterhouseCoopers.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus