Site icon STUDWay

S.T.A.L.K.E.R. 2: розробники ввели гравців в оману щодо системних вимог

S.T.A.L.K.E.R 2: Heart of Chornobyl

Фото - focus.ua.

Останні новини навколо виходу довгоочікуваної гри S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl сколихнули ігрову спільноту. Виявилося, що реальні системні вимоги гри значно відрізняються від тих, що були оголошені раніше. Цей інцидент викликав хвилю обурення серед гравців та підняв низку важливих питань щодо прозорості розробників та якості сучасних ігор.

Як повідомляє Studway із посиланням на «Фокус», GSC Game World, українська студія, що розробляє S.T.A.L.K.E.R. 2, спочатку оголосила досить демократичні системні вимоги. Це викликало ентузіазм серед гравців, адже гра виглядала надзвичайно перспективно. Однак, після ретельного тестування стало зрозуміло, що для комфортної гри на високих налаштуваннях знадобиться набагато потужніший комп’ютер, ніж зазначалося раніше. Причиною такої розбіжності стала прихована інформація про використання технологій масштабування зображення, таких як DLSS і FSR. Ці технології дозволяють отримати більш високу частоту кадрів за рахунок зниження роздільної здатності зображення та подальшого його масштабування.

Фото – focus.ua.

Гравці, природно, були розчаровані такою ситуацією. Багато хто відчував себе обманутим, адже розробники приховали важливу інформацію про системні вимоги. В ігровій спільноті розгорілися бурхливі дискусії, в яких звучали звинувачення на адресу GSC Game World в нечесній грі.

Фото – focus.ua.

GSC Game World виступила з поясненнями, заявивши, що вказані системні вимоги були розраховані з використанням технологій масштабування. Компанія також вибачилася перед гравцями за недооцінку ситуації. Однак, ці вибачення не повністю заспокоїли розлючену спільноту.

Нагадаємо, ми раніше розповідали про технологію PSSR на PlayStation 5 Pro: штучний інтелект піднімає графіку на новий рівень.

Exit mobile version