Як завести розмову на новій роботі

team1

Прості поради для перших офісних діалогів

Початок роботи в новому колективі – це завжди стрес. Люди схильні боятися змін, а давно знайомі між собою колеги можуть здаватися незрозумілими. У таких ситуаціях блискуче допомагає гумор, але що робити, коли всі жарти базуються на попередньому спільному досвіді команди й офісні сусіди не поспішають пояснювати тобі суть кумедних історій?

Ми підготували поради, які допоможуть познайомитися з новими людьми й налаштуватися на позитив. Та головне – проявляй живий інтерес та увагу до деталей. Це завжди приємно.

Про що говорити

Навчання й розвиток. Спитай, які заклади освіти відвідували твої колеги. Дізнайся, чи продовжують вони навчання. Якщо серед колег є випускники твого вишу, ти зможеш продовжити бесіду, згадавши студентські роки. У всякому разі розкажи про свій досвід, але без зайвих деталей.

Запитай про курси підвищення кваліфікації, вивчення іноземних мов. Попроси поради щодо місця, де варто проходити такі курси. Так дізнаєшся, якій кваліфікації та професійним досягненням віддають перевагу на новому місці роботи.

Фільми й серіали. Про «Гру престолів» не чув хіба що лінивий. Можливо, хтось порадить чудовий серіал або навіть запропонує переглянути якусь кінострічку найближчими вихідними.

Спорт і харчування. Фітнес, йога, вегетаріанство, правильне харчування, безглютенова дієта – ці та інші способи покращити здоров’я актуальні не лише серед блогерів. Хтось із колег може стати твоїм партнером по відвідинах фітнес-центру, а з кимось можна поїхати кататися на сноуборді. Не варто спрямовувати розмову до обговорення хвороб. Пам’ятай: позитив – запорука успіху!

team2Подорожі та відпочинок. Щирий інтерес до того, де проводили свої минулі відпустки твої нові офісні друзі, – запорука успіху. Запитай про плани на майбутнє, обговори різні варіанти: бюджетні мандрівки, автостоп, дводенні поїздки без розміщення в готелі чи, навпаки, тривалі з використанням усіх готельних послуг. Людям подобається розповідати про свій досвід, особливо коли в ньому є елементи пригод, – подорожі якраз прекрасно підходять для такої бесіди.

Найулюбленіші місця в місті. Так ти не лише дізнаєшся, де твої колеги проводять вільний від роботи час, а й неодмінно отримаєш декілька порад щодо локацій. Можливо, в офісі існують маленькі традиції: спільна подорож до Львова, боулінг, зустрічі в пабах тощо.

Реклама

Про що не варто говорити

Політика й курс долара. Твоїм колегам необов’язково знати, за кого ти голосуватимеш на найближчих виборах. Кожен має право на власну думку, політичні вподобання – одна з таких думок.

Про релігію та віросповідання. Так, жартувати над будь-якою релігією теж не варто. Навіть коли тобі дуже смішно, ця тема на першому етапі абсолютне табу. І на подальших етапах також. Не критикуй, навіть якщо ви розмовляєте про це, бо ніколи не знаєш, хто сидить поруч із тобою.

Особисте життя. Будь-які подібні обговорення недоречні для малознайомих людей і завжди насторожують. Крім того, не варто говорити про зовнішність людей, зокрема виділяти не найкращі риси: це псує враження про тебе.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus