Site icon STUDWay

Резонансне рішення Adidas: чому Беллу Хадід прибрали з реклами кросівок

Белла Хадід

Белла Хадід. Фото - rbc.ua.

Німецька компанія Adidas вилучила рекламу за участю супермоделі Белли Хадід зі своєї кампанії кросівок, натхненної дизайном часів Олімпійських ігор у Мюнхені 1972 року.

Як повідомляє STUDway із посиланням на «NV», офіційний акаунт Ізраїлю у соцмережі X виступив проти Хадід як «обличчя кампанії Adidas». Зірка була запрошена для реклами лінії кросівок SL72, яку компанія називає «вічною класикою». Про це повідомляє CBS News. Під час Олімпіади 1972 палестинська група Чорний вересень увірвалася в Олімпійське селище і вбила 11 членів ізраїльської команди. 27-річна модель (батько Белли – палестинець) неодноразово публічно критикувала ізраїльський уряд. У компанії Adidas уже перепросили.

Белла Хадід. Фото – x.com.

«Ми усвідомлюємо, що були встановлені зв’язки з трагічними подіями історії- хоча вони здійснені ненавмисно – і просимо вибачення за будь-який заподіяний розлад або занепокоєння. Ми віримо в спорт, як в силу, що об’єднує та продовжимо наші зусилля щодо захисту рівності в усьому, що ми робимо»,

– йдеться у зверненні бренду.

Які зміни буде внесено, не уточнюється; проте пости кампанії в соціальних мережах за участю Хадід було видалено. Американський єврейський комітет також засудив рішення Adidas включити Хадід у рекламну кампанію.

«Вибір моделі, яка відкрито висловлюється проти Ізраїлю, для нагадування про ці трагічні Олімпійські ігри, є або величезним упущенням, або навмисним підбурюванням. Ні те, ні інше неприйнятно»,

– йшлося у заяві організації.

Хадід публічно не прокоментувала скандал.

Нагадаємо, ми раніше розповідали, чим цього року здивують Літні Олімпійські ігри.

Exit mobile version