Український стартап RetargetApp залучив $2,4 мільйони інвестицій

43411574_1984775035161591_2964372353091371008_o
Стартап RetargetApp, який займається онлайн-рекламою, залучив $2,4 мільйони інвестицій.

Ці кошти допоможуть засновникам залучити нових людей в команду та розробити довгострокову стратегію.

RetargetApp займається автоматизацією реклами, тобто робить запуск рекламної кампанії простішим.

Клієнт повинен лише вказати ціль реклами і свій бюджет – все інше залежить від технології RetargetApp.

Платформа аналізує рекламну статистику, знаходить найкращі варіанти і створює кампанію для різних соціальних мереж.

Найбільша кількість коштів іде в той сегмент, який був найуспішнішим.

Нагадаємо, в Україні випустили серіал про створення стартапів.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus