Підлітки довіряють блогерам більше, ніж професійним медіа – дослідження

catherine-heath-i4W8OINLI_I-unsplash (1)

Опитування SurveyMonkey і Common Sense Media виявило, що підлітки здебільшого отримують новини від інфлюенсерів-блогерів, а не від професійних ЗМІ.

Згідно з результатами, для 78% респондентів важливо залишатися в курсі новин. За словами головного наукового співробітника SurveyMonkey Джона Коена, здебільшого підлітки зацікавлені в новинах, але не шукають їх у традиційних чи онлайн медіа.

54% респондентів отримують новини з Instagram, Facebook і Twitter, а 50% з YouTube декілька разів на тиждень. Лише 41% респондентів читають новини в онлайн чи друкованих медіа, а 37% дивляться новини на телебаченні.

«Хоча більшість медіа мають сторінки в соцмережах, вони конкурують за увагу з брендами, інфлюенсерами й друзями підлітків. 6 із 10 респондентів відповіли, що вони обирають отримувати інформацію від інфлюенсерів, а не від новинних медіа», – йдеться в повідомленні.

60% підлітків зазначили, що отримують новини в YouTube від інфлюенсерів, а 39% — від ЗМІ. 40% зазначили, що інфлюенсери «загалом об’єктивно передають факти».

50% підлітків, що дізнаються новини на YouTube, відповіли, що найчастіше переглядають ті новини, які рекомендує платформа.

Опитування проводили 14-25 червня 2019 року, у ньому взяли участь 1005 підлітків із США віком від 13 до 17 років.

Нагадаємо, кожен хоче бути інфлюенсером: TechCrunch виділив 5 трендів соцмереж.

Фото: unsplash

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus