Компанії витратили десятки мільйонів доларів на рекламу нового виду яблук

joanna-nix-SYrmNNS5TdA-unsplash

Американські компанії витрачають мільйони доларів, щоб розповісти всьому світу про новий вид яблук – Cosmic Crisp.
Засновники переконують, що ці яблука ще солодші, соковитіші та хрусткіші за всі досі існуючі.

Також вони можуть зберігатися в холодильнику від 10 до 12 місяців, не втрачаючи своїх смакових властивостей.

Вперше яблуко створили в Університеті штату Вашингтон, схрестивши два існуючі види – Honeycrisp та Enterprise.

Своє ім’я – «Космічні пластівці» – фрукт отримав завдяки забарвленню: темно-червону шкірку яблука вкривають білі плями, схожі на зірки на нічному небі.
_109228505_katebruce1
Охочих придбати права на вирощування нового виду виявилося так багато, що фермери розігрували насіння в комп’ютерну лотерею.

Така схема вирощування та просування фрукту вважається найбільшою і найшвидшою в історії яблук. Це коштувало близько $30 мільйонів доларів.

До 2027 року Cosmic Crisp з’явиться по всьому світу.

Зараз його ціна у США складає $5 за пів кілограма.

Нагадаємо, дизайнерки з Канади створили сумки з яблучної шкірки.

Фото: ВВС

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus