Блогери по всьому світу використовують хайп для просування свого контенту. Це своєрідний трюк для привернення уваги, який допомагає утримати аудиторію. Людям цікаво спостерігати за життям інших і скандальними ситуаціями, тому блогери часто провокують конфлікти самостійно.
За даними STUDway із посиланням на «novyny.pro», ось деякі теми, на яких українські блогери в Instagram звикли хайпувати:
Війна, мобілізація, ТЦК
Після початку повномасштабного вторгнення значно збільшилась кількість контенту, пов’язаного з військовими, благодійністю для ЗСУ, мобілізацією та працівниками ТЦК. Коли блогери публікують пости про волонтерські збори та допомогу військовим, це не сприймається як відвертий хайп, але все одно привертає увагу. Однак, коли користувачі Instagram чи TikTok показують співробітників ТЦК у негативному світлі, це виглядає як спекуляція на суперечливих темах мобілізації та видачі повісток.
Розлучення на фоні щасливого сімейного життя
Багато Instagram-блогерів демонструють красиву картинку сімейного життя, яка завжди була популярною і приносила прибуток завдяки збільшенню підписників. Проте реальність часто відрізняється від ідеального образу на екрані. Зіркові розлучення стають дуже популярною темою, яка приваблює велику кількість фоловерів. Це може здатися дивним, але скандали і конфлікти завжди цікавлять людей, що допомагає блогерам підвищити активність профілю.
Пікантні подробиці особистого життя
Демонстрація стосунків із партнером, особливо з акцентом на інтимні моменти, завжди привертає увагу. Відео палких обіймів і сексуальних поз викликають більше інтересу, ніж просто щасливі сімейні моменти.
Експерименти з побутом
Коли блогерам більше нема чим дивувати підписників, вони можуть вдаватися до дивних експериментів із родинами, друзями чи побутом. Це розважає як самих блогерів, так і їхню аудиторію. Хоча не всі ідеї вдалими, тема сімейного життя завжди привертає увагу.
Чому хайп спрацьовує
Це лише верхівка айсбергу. Соціальні мережі наповнені прикладами блогерів, які виживають завдяки хайповим темам. Психологи пояснюють це так:
«Людям завжди цікаві новини, пов’язані з відомими особами. Вони поринають у життя, яке для них є недосяжним, і прагнуть його. Люди порівнюють себе із зіркою, тому так активно стежать за відомими блогерами».
Однак, захопившись чужими проблемами, можна забути про власні. Надмірна увага до інтернет-контенту може призвести до ігнорування особистого життя. Тому фахівці радять не перевантажувати себе цифровим контентом, а більше проводити час на свіжому повітрі та спілкуватися вживу.
Нагадаємо, ми раніше розповідали про ТОП-ідеї для бізнесу з дому.