У 2018 році Національна дитяча «гаряча лінія» отримала понад 12 тисяч дзвінків

christian-erfurt-1131100-unsplash (2)

Громадська органзація «Ла Страда-Україна» проаналізувала звернення, що надходили протягом 2018 року. Загалом їх було 12 079.

42% дзвінків надійшли саме від дітей, а 58% – від дорослих. Найбільша кількість звернень спостерігалася в травні та грудні. Крім того, на «гарячу лінію» частіше дзвонили жінки – 66%.

89% абонентів зверталися за інформаційно-просвітницькими консультаціями. 7,4% потребували правових консультацій, а 3,7% – психологічних.

Найбільше дзвінків стосувалися безпеки дітей в інтернеті – 28%. Також людей цікавили теми насильства, жорстокого поводження з дітьми та їх комерційної експлуатації – 18,5%.

Крім того, 10% потребували консультацій щодо стосунків у родині, а 7,7% – щодо психологічного здоров’я.

Національна дитяча «гаряча лінія» створення для консультації дітей щодо психологічних проблем, порушень прав і стосунків з іншими. Звернутися можна за телефонами: 0 800 500 225 – зі стаціонарних і 116 111 – з мобільних.

Нагадаємо, в Україні набув чинності закон проти булінгу в школах.

Фото: unsplash

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus