Мільйон переглядів ближче, ніж здається: тренди TikTok

Depositphotos_404471594_l-2015 (1)

ua.depositphotos.com / irinashatilova

Нові тренди у TikTok з’являються ледь не кожного дня. З цією соціальною мережею блогерам та користувачам немає коли нудьгувати. Топові позиції, як і скрізь, займають відео з домашніми улюбленцями, приготуванням їжі, макіяжем та танцями. Особливо тіктокери люблять запускати челенджі, які легко повторити. Якщо у тебе є застосунок, то певно ти не раз випадав(-ла) на годину з реального життя, перегортаючи відео один за одним. Може час і самому(-ій) щось зняти? Дізнавайся, що зараз в тренді, щоб отримати більше переглядів та потрапити в топ.

Трендовий ролик з журавлиним соком і піснею Fleetwood Mac

Тренд запустив Нейтан Аподак, який зняв кліп, де він катається на лонгборді, співає пісню Fleetwood Mac — Dreams та п’є журавлинний сік з пляшки.

Тіктокерам настільки сподобався кліп, що вони почали його копіювати. Оригінальний ролик уже зібрав понад 6,8 мільйони переглядів.

Кліпом також поділилася група Fleetwood Mac у Твіттері. Один з її засновників Мік Флітвуд зустрівся з Нейтаном в онлайн форматі і подякував блогеру за те, що всього за тиждень після публікації ролика продажі пісні Dreams збільшилися втричі, а прослуховування на стримінгових платформах – удвічі. Нейтан фактично подарував хіту 1977 року друге життя.

На ролик також звернув увагу виробник соку Ocean Spray. Представники бренда дізналися, що у Нейтана поламана машина і подарували йому новий пікап з цілим кузовом пляшок з журавлиним соком.

Інші тіктокери не обмежилися лише соком, вони використовують каву та гарбуз, щоб взяти участь в челенджі.

Флешмоб Flip The Switch Challenge

Запустили челендж пара Даллін та Белла під ніком @dallinxbella. Після цього тисячі людей перейняли тренд, у якому обмінюються одягом під час миттєвого відключення світла.

Основа флешмобу – сингл Дрейка під назвою Nonstop. У ній є слова «I just flipped the switch, flip-flip (Я просто клацнув вимикачем. Клац, клац)». Саме перемикання світла юзери використовують у роликах для того, аби обмінятися своїм одягом. У челенджі взяли участь багато український знаменитостей, у тому числі Надя Дорофеєва і Володимир Дантес, Дженніфер Лопес.

Челендж, у якому всі пародіюють Майлі Сайрус

Челендж, у яких користувачі копіюють виступ Майлі Сайрус, де вона співає пісню Arctic Monkeys «Why’d You Only Call Me When You’re High» («Чому ти телефонуєш мені тільки коли під кайфом»).

Нещодавно офіційний запис з концерту співачки з’явився на офіційному Ютуб каналі MTV. Тіктокери були настільки вражені вокальними здібностями Майлі, що почали знімати кавери на кліп. Вони різко танцюють під пісню, а потім неочікувано змінюють свій образ. Під звук Miley Cyrus вже знято майже 300 тис роликів.

EuphoriaMakeUp

Особливу увагу глядачів серіалу «Ейфорія», прем’єра якого відбулася минулого літа, привернув макіяж головних героїнь.Суть челленджа полягає у тому, що на початку ролика блогери з’являються у буденному одязі та без косметики. Під саундтрек серіалу «Still Don’t Know My Name» світло затухає, а користувачі відкидаються назад і повертаються вже з глітером на обличчі як у Ру або яскраво жовтими тінями на повіках та різнокольоровими стрілками як у Джулс (прим. головні героїні серіалу).

Тренд з картинами

Під час карантину став популярний челендж під хештегом #tussenkunstenquarantain. Його суть заключається у тому, щоб повторити сюжети картин відомих художників, таких як Рене Магрітта, Ван Гога та інших. Нещодавно блогери запустили челендж, у якому вони копіюють персонажів картин під трек групи MGMT — Little Dark Age (MGMT forgot to add the sound). Зараз вже записано понад 18 тисяч кліпів, які часто супроводжуються хештегами #foryou та #art. Наприклад, пародія на картину «Дівчина з перловою сережкою» Яна Вермеєра.

Підготовка до Різдва

Вже у вересні тіктокери почали танцювати під класичну новорічну пісню «It’s Beginning to Look a Lot Like Christmas». У челенджі взяли участь люди будь-якого віку, оскільки рухи досить прості. Зараз на пісню It’s Beginning to Look a Lot Like Christmas знато більше 1.2 млн кліпів. Наприклад, дівчина, яка веде магазин взяття Cookies N’ Kicks вже зняла 9 кліпів (три з них знаходяться в топі). У ньому вона танцює прямо в салоні магазину разом з охоронцем, іншими співробітниками та своїми друзями.

Хелловінський Ghost Challenge

Челендж заключається в тому, щоб перевтілитися у привилиа та бігати вулицями міста. Тіктокери разом з друзями одягають білі простирадла, сонцезахисні окуляри та знімають відео на вулиці, у кінотеатрах та закинутих будинках. На кліп вони накладають вінтажний фільтр, щоб додати містичності. Кліпи записують під трек Джека Стаубера — Oh Klahoma, у якій розповідається про людину, що намагається підтримати героя у депресивному стані. Вже знято більше як 400 млн. кліпів.

Подушка-челлендж

На карантині став популярним #pillowchallenge, коли на зміну костюмів прийшли піжами та домашній одяг. Фото з подушками почали публікувати в різних соціальних мережах, у тому числі в TikTok. Суть полягає у тому, щоб одягнути подушку та танцювати під музику.

Челендж «Хто швидше з’їсть скибку кавуна»

Тренд запустив тіктокер під ніком @trumanwill. Він зняв відео, у якому буквально за секунду з’їдає скибку кавуна. Під кліпом хлопець запропонував іншим долучитися до челенджу і підписав «Якщо ви зможете так само, покажіть мені». Оригінальний ролик набрав 10 млн переглядів. Його намагалися повторити інші користувачі, але деякі хитрували та використовували скибку тоншу або меншу.

Для тих, хто любить серіал Секс у великому місті

З появою TikTok можна легко відчути себе Кері, Мірандою, Самантою та Шарлоттою з серіалу «Секс у великому місті». Улюблених персонажів почала відтворювати блогерка та акторка Александра Кайл. Спочатку вона зняла пародії на персонажів персонажів Джессі Пінкмена з серіалу «Пуститися берега» та Лоїс з мультсеріалу «Гріфіни». Тепе вона знімає відео зі своєю кішкою у перуці. Дівчина розігрує зустрічі чотирьох подруг. Роль Саманти через світлий парик завжди дістається кішки, яка чудово з нею справляється. Кайл вже випустила 6 епізодів на цю тематику, кожен з яких набирає у середньому близько півмільйона переглядів.

Макіяж за кілька секунд

Суть челленджа під хештегом #часилиминута заключається у тому, щоб показати, який мейкап виходить за декілька секунд, а який за годину. Відео блогери записують під пісню «Put Your Records On» у виконанні групи Ritt Momney.

Тренд з домашніми улюбленцями

Якщо ввести в пошуці хештег #маленькийкусочек, то можна побачити купу милих відео. На них власники домашніх улюбленців дають своїм котам та собакам маленькі шматочки їх улюблених страв. Суть тренда проста: ви показуєте своїй тварині як потрібно вкусити печиво або картоплю фрі та протягуєте їжу. Часто домашні тварини провалюють таке легке завдання та з’їдають смачненьке повністю.

Пухнастий хліб

Відео з приготування їжі також займають топові позиції в TikTok. Особливо, якщо страва готується за простим рецептом. Для підлітків важливо, щоб сама страва виглядало гарною та інстаграмною. Так у TikTok завірусилося відео з приготування синього хліба, який своєю консистенцією нагадує синю хмаринку. Для того, щоб його приготувати потрібно 4 інгредієнти та півгодини часу. Зараз під хештегом #cloudbread опубліковано майже 2 млрд кліпів.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus