McDonald’s залучить штучний інтелект, щоб розмовляти з клієнтами

joiarib-morales-uc-7Pq7h_RLCU8-unsplash (1)

Мережа закладів McDonald’s хоче використовувати технологію розпізнавання голосу, щоб швидше приймати замовлення відвідувачів.
Компанія оголосила, що планує викупити стартап Apprente, який працює зі штучним інтелектом та технологією розпізнавання голосу.

«Це дозволить швидше, ефективніше і точніше оформляти замовлення відвідувачів», – йдеться у прес-релізі McDonald’s.

Технологія стартапу Apprente пристосована для того, щоб працювати в середовищі з «какофонією звуків», як у МакДональдзі в обідній час.

Керівники корпорації зазначають, що Apprente буде першим членом нової внутрішньої групи McD Tech Lab.

З часом McDonald’s хоче посилити свою присутність у Кремнієвій долині у США, запрошуючи на роботу інженерів, аналітиків та комп’ютерних експертів.

Нагадаємо, Nike представила кросівки, які зашнуровуються автоматично.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus