Крейг Джерроу: як стати володарем свого часу

крейг

Ми тут у «Студвеї» віримо, що оточення впливає на світосприйняття людини. Це означає, що темп і вектор нашого розвитку залежать не лише від нас самих, а й від наших друзів і тих, на кого ми підписані в соцмережах. Тож аби якось розбавляти нескінчений потік котиків і розширювати кругозір, ми вирішили щотижня знайомити вас із неординарними людьми, за чиїми сторінками цікаво спостерігати.

Цього разу розповідаємо про ніндзя тайм-менеджменту Крейга Джерроу та його однойменний блог «Time Management Ninja».

крейг Крейг Джерроу

Кожен планує свій час так, як уміє. Для когось легше розписати свій день по хвилинах і заохочувати себе за кожне повноцінно виконане завдання мафіном. Хтось ставить таймер, аби витратити півгодинки на улюблену книгу. А хтось присвячує цій справі своє життя, ставить за мету не тільки навчитися самоорганізації, а й допомагати в цьому іншим. Цей хтось – американець Крейг Джерроу, якого справедливо вважають майстром самоорганізації.

Про життя

Крейг Джерроу живе в Атланті. Він закінчив факультет системотехніки в Університеті Джорджії.

«Ідея тайм-менеджменту заволоділа мною з ранніх шкільних років. Я часто відвідував різні семінари з організації власного часу та продуктивності. Я був своєрідним гіком у цьому плані».

Крейг почав писати статті, щоб випустити книгу про своє захоплення – мистецтво управління часом. Але після публікацій перших матеріалів у блозі проект став настільки популярним, що видавати книгу вже просто не було сенсу.

Захоплені відгуки про «Time Management Ninja» постійно з’являються на багатьох американских радіостанціях, сайтах і блогах різних організацій. Крейг виступає з майстер-класами для комерційних компаній, а одного разу навіть вчив розпоряджатися своїм часом військово-морські сили США.

Наразі блогер розкручує та вдосконалює декілька курсів із тайм-менеджменту і життєвих навичок.

робочий стіл

Реклама

Про проект

«Моє завдання – забезпечити вас порадами, техніками й інструментами, які допоможуть вам зробити більше, докладаючи мінімальних зусиль.

Я пишу про тайм-менеджмент і про продуктивність. Я пишу про те, як ставити цілі та досягати їх. Не було такого дня, коли б я не намагався знайти нові шляхи опанування свого часу».

Один із головних принципів Крейга – не ускладнювати собі життя. Досягти успіху дуже просто, якщо вміти з користю застосовувати свої навички та знання. Крім того, часто складні рішення аж ніяк не наближають нас до мети. Ключ у простоті.

«Якщо ваш розпорядок дня нагадує ускладнену блок-схему, це, мабуть, надто складно, щоб використовувати подібний інструмент щодня. Аби досягти успіху, оточіть себе лише тим, із чим ви точно працюватимете. Одна записна книжка, один календар, один список завдань – усього по одному!»

У блозі автор ділиться порадами про техніки й інструменти з тайм-менеджменту, а також підкидає ідеї того, як позбутися безладу й уникнути марно витраченого часу. Інші розділи його сайту присвячені рецензіям на випробувані продукти та відгукам клієнтів.

Не дивлячись на те, що україномовної версії сайту не існує, а всі матеріали викладені виключно англійською – не хвилюйтеся. Кожна публікація написана дуже просто, цікаво та зрозуміло. Крім того, це гарний привід підтягнути свої мовні навчики.

робоче місце

8 причин змусити себе сьогодні

Крейг закликає виходити за межі зони комфорту. Це допомагає не тільки перевірити себе на витривалість, а й зрушити з мертвої точки, відкрити для себе нові горизонти й опанувати їх.

Щось нове кожного дня

Про це нам казали, кажуть і казатимуть усюди – кожного дня читайте про щось нове. Не обов’язково починати зі статей про біологію з Вікіпедії, достатньо лише 20 хв читання нової книги.

Роби те, що інші не роблять

Мало ходити у спортзал щоранку – треба зробити це частиною свого стилю життя. Цей матеріал зводиться не лише до списку звичок, якими варто було б озброїтися на майбутнє. Цей текст про те, як дисциплінувати себе, зробити ці звички частиною себе й отримувати від них задоволення. Запорука успіху – тяжка праця не стільки в офісі, скільки над собою.

Усього по одному

Задля більшої продуктивності й самоорганізації варто оточити себе лише тими речами, що вам потрібні. Усе зайве треба прибрати. Лише подумайте, навіщо вам сотні записників, якщо можна мати все, що потрібно, лише в одному?

Фото: stock-up, соцмережі.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus