Ком’юніті нового покоління: від екоактивістів до буквормів

galychyna

Відеоісторії про тревелерів, каверблогерів, екоактивістів, діджеїв, графіті-художників, буквормів і про найвідомішу світову спільноту– студентів. У 2019 році компанія «Галичина» реалізувала проект «Ком’юніті нового покоління». У коротких відеороликах компанія розповідала про спільноти, які живуть і творять в Україні, просувають свої ідеї та ініціативи.

Розповідаємо про найзнаковіші відео 2019 року.

Найактуальніше відео

Найактуальнішим відео стала розповідь про апсайклінг. Компанія випустила ролик весною, а вже в листопаді, за версією Кембриджського словника, upcycling визнали головним словом 2019 року.

Апсайклінг – це вторинне використання різних матеріалів (одягу, упаковок) для виготовлення нових речей. Цей процес допомагає зменшити кількість відходів, а відтак – і згубний вплив на екологію.

Майстри з апсайклінгу і їхні постійні клієнти створюють унікальне ком’юніті, об’єднане цінностями усвідомленого споживання, оригінальності у зовнішньому вигляді та найважливіше – піклування про планету. Українська дизайнерка Ольга Стеблак розповіла про екологічну моду в нашій країні, етапи та особливості апсайклінгу і попит на свої роботи.

Відео, яке надихає подорожувати

З України в Північну Африку автостопом – це можливо. Про це з власного досвіду розповідають герої відео про хічхайкінг. Вони називають такі мандрівки «Відкритий/а до пригод» і діляться тим, де ці пригоди знайти. І це не спосіб зекономити на квитках, а можливість по-справжньому пізнати інші країни та їхніх мешканців.

Хічхайкери з досвідом розповіли: як правильно зупиняти автомобіль, як поводитися та про що говорити з водієм, які речі необхідно брати та які ресурси перед цим читати.

Тож передивляймося відео і плануємо мандрівки на 2020 рік.

Найтрендовіше відео

Соцмережі стали стартовим майданчиком для багатьох сучасних зірок. Адже вони дають можливість розповісти про себе, показати свій талант без платформи-посередника. Завдяки соцмережам з’явилися відомі політичні, книжкові, б’юті та каверблогери.

Каверблогери – це люди, які записують кавери на відомі хіти і викладають їх у соцмережі. Так починала свою кар’єру українська співачка Яна Шемаєва – солістка гурту Jerry Heil. Першим відео, викладеним на її YouТube-каналі, був кавер на пісню гурту Keane.

Герої відео про каверблогінг – Юлія Макарець та Наталія Матейко —розповідають з чого почалася їхня творчість у соцмережах та які цілі вони собі ставлять. Адже для когось успіх – мільйонна аудиторія, а для когось –камерна, але віддана ком’юніті.

«Герої нашого проекту від «Галичина» 2019 року — це молодь, яка гуртується та допомагає іншим, любить активне та здорове дозвілля, невпинно розвивається та вдосконалюється. Тому ми й розповіли про цих надзвичайних людей», — поділилась  директор з маркетингу компанії «Галичина» Оксана Андрушків.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus