Apple, Google, Microsoft: назвали найдорожчі бренди за версією Forbes

Depositphotos_45177201_l-2015 (1) Видання Forbes опублікувало рейтинг найдорожчих брендів: перша п’ятірка незмінна, Facebook втратив дохід, а до списку вперше увійшли Hennessy і Burger King.

Найдорожчим брендом 2020 року стала компанія Apple. За нею слідує Google, а на третьому місці рейтингу — Microsoft.

Цього року загальна вартість ста найдорожчих брендів склала $2,54 трильйона, що більше ніж минулорічні $2,33 трильйона.

Вперше до рейтингу потрапили компанії Hennessy, яка виготовляє коньяк та фаст-фуд Burger King.

Forbes зазначив, що наступного року рейтинг зміниться, оскільки під час карантину зріс попит на компанії Netflix, PayPal та Amazon.

Понад 50 компаній в рейтингу засновані у США, 10 у Німеччині, 9 у Франції, 6 у Японії.

У топ-10 найдорожчих брендів увійшли:

      Apple — $241,2 млрд (+17%);
      Google — $207,5 млрд (+24%);
      Microsoft — $162,9 млрд (+30%);
      Amazon — $135,4 млрд (+40%);
      Facebook — $70,3 млрд (-21%);
      Coca-Cola — $64,4 млрд (+9%);
      Disney — $61,3 млрд (+18%);
      Samsung — $50,4 млрд (-5%);
      Louis Vuitton — $47,2 млрд (+20%);
      McDonaldʼs — $46,1 млрд (+5%).

Нагадаємо, п’ять українців увійшли до рейтингу молодих та успішних лідерів від Forbes.

Джерело: Na Chasi.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus