Just Don’t Do It: дизайнерка змінила логотипи відомих брендів на «коронавірусні»

architecture-building-business-city-303324 (1)

Дизайнерка Юве Товрльян зі Словаччини запропонувала відомим брендам змінити свої логотипи на більш відповідні.
«Це просто ідея того, як повинні виглядати логотипи у складні часи. Тримайтеся там, друзі. І залишайтеся вдома», – пише Юве у своєму Behance-акаунті.

Дизайнерка запропонувала змінити логотип і мотто компанії Nikе – «Просто зроби це» (Just Do It) на «Просто не роби цього» (Just Don`t Do It).
Web
Назву соціальної мережі для пошуку і встановлення ділових контактів LinkedIn змінити на LockedIn.
Web
А русалку з лого кав’ярні Starbucks одягнути у респіраторну маску.
Web
Баскетболіст Джеррі Вест з логотипа NBA почав грати у баскетбол на комп’ютері, замість того, щоб ходити на реальні тренування.
Web

Більше логотипів дизайнерки за посиланням.

До цього часу свою айдентику вже змінила мережа закладів швидкого харчування McDonald’s, розділивши частини букви «М» навпіл.

Нагадаємо, сервіси з доставки їжі переходять на «безконтактні» послуги через коронавірус.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus