Чому студенти обирають роботу у сфері customer support

customerservice-2

Фото: The Wolf of Wall Street

Customer support давно став частиною бізнесу. Компанії розуміють, що спілкування з клієнтами впливає на їхній успіх та виторг.
І хоча сфера customer support розвивається у всьому світі, спеціалісти досі не мають достатньо інформації про те, як вона працює.
Разом із аутсорсинговою компанією WOW 24-7 розповідаємо, як працюють customer support команди.

Чим займаються customer support спеціалісти

Завдання спеціаліста, який відповідає за customer support – допомогти клієнту вирішити проблему, пов’язану із сервісом чи продуктом компанії. Для комунікації можна використовувати месенджери, телефон, чат-бот чи електронну пошту.

Кандидати, які хочуть працювати у цій сфері, повинні мати хороший рівень англійської чи іншої іноземної мови та вміти налагоджувати комунікацію з людьми. Професія також вимагає мати базові навички користування технологіями та аналітичне мислення.

Часто роботу у сфері customer support обирають студенти. На це є декілька причин:

Гнучкий графік. WOW24-7, наприклад, дозволяє студентам вибирати зміни та пропонує full-time та part-time роботу. Так, студенти можуть контролювати свій графік і поєднувати навчання з роботою.

Легке працевлаштування. Зазвичай, щоб влаштуватися на посаду customer support спеціаліста не потрібно мати попереднього досвіду роботи.

Зарплата. Рівень заробітної плати залежить від компанії, проекту та досвіду кандидата. В середньому, customer support спеціалісти отримують від $400 до $1000 на місяць.

Розвиток. Робота customer support спеціаліста у WOW 24-7 передбачає постійне спілкування з іноземцями, оскільки компанія часто працює з клієнтами з-за кордону. Це дає можливість студентам говорити з носіями мови.

Студенти також можуть дізнаватися більше про різні сфери: ecommerce, SaaS, software i hardware development, туризм та інші.

photo_2021-11-26 11.41.46

Про особливості роботи у customer support нам розповіли працівники WOW24-7.

Дарія, Senior Support Agent

Про роботу і навчання в університеті

Я почала працювати ще будучи студенткою. Тоді я вчилася на магістратурі: писала дипломну роботу, мала практику викладання в університеті у студентів, а також проводила додаткові заняття з англійської.

Поєднувати роботу і навчання на початку було складно, бо організм був неготовий до великого навантаження і нічних змін. Та з часом я адаптувалася, і нічні зміни проходили швидко і весело.

Оскільки наша компанія пропонує зручний графік і вибір змін, я склала собі розклад, який дозволяв мені вчитись, працювати, викладати, відвідувати різні заходи/вечірки та навіть подорожувати в інші міста.

Зараз це робити набагато легше, адже ми працюємо віддалено і можемо поєднувати все: їздити за кордон, слухати пари онлайн і ще й відпрацювати зміну.

Про сферу сustomer support

Цю роботу мені запропонувала одногрупниця. Вона розповіла про WOW 24-7, що потрібно робити, про офіс, колектив. Раніше, я працювала викладачкою, не мала досвіду роботи в колективі, тому захотіла спробувати. Мене також зацікавило спілкування з іноземцями (support) та практика англійської.

Щоб отримати роботу в customer support, треба бути дуже наполегливим, витривалим, гнучким/адаптивним, чесним і відповідальним. Додаткові знання і досвід будуть перевагою, але якщо їх не було, то команда допоможе.

У мене досвіду взагалі не було – лише бажання й ентузіазм працювати. За два роки я доросла до Senior Support Agent.

Про роботу у WOW 24-7

Найцінніший для мене в цій компанії колектив – ми стали справжніми друзями і великою підтримкою одне одному. Також я розвивала свої soft skills та змогла вирости у компанії. Я стала більш впевненою у своїх знаннях і діях, можу і буду розвивати кар’єру далі.

Богдан, Оnboarding Manager у WOW24-7

Про роботу і навчання в університеті

Я навчаюсь на магістратурі у Національному університеті Острозька академія на спеціальності романо-германська філологія.

Я отримав роботу у WOW24-7, бо відгукнувся на відкриту вакансію та успішно пройшов інтерв’ю. Почав роботу як junior support агент у команді, яка працює з клієнтами Spryker, Logic Gate, Usersnap.

Поєднуючи роботу і навчання, ти отримуєш значну перевагу після випуску, коли люди щойно отримали диплом і шукають роботу, не маючи досвіду.

Оскільки я почав працювати part-timе, я мав 3 роки досвіду роботи вчителем англійської, коли отримав диплом бакалавра. Після закінчення магістерської програми я матиму більше 4,5 років досвіду роботи – таким чином я отримую значну перевагу в очах роботодавця у порівнянні з випускниками із таким самим дипломом, але без досвіду.

Навчання під час роботи не для всіх: студент повинен правильно оцінювати свої можливості та пріоритети. За роботу часто доводиться розплачуватися успішністю в навчанні. Найбільша складність такого поєднання – це work-life balance. Коли не вистачає годин у добі для всього, важливо виділяти час на особисте життя, адже відпочинок потрібен усім.

Про сферу сustomer support

Моя посада – онбординг менеджер. Це працівник, відповідальний за початок нових проектів, спілкування із замовниками та тренування команди. Найбільш важливими навичками у цій сфері є вміння спілкуватись із людьми із різних культур та різних мовних середовищ.

WOW 24-7 – це українська аутсорсингова компанія, яка надає послуги customer support. Компанія, яка має 15-річний досвід, допомагає клієнтам з більш ніж 20 країн покращити досвід своїх клієнтів, використовуючи інноваційні інструменти та ефективну комунікаційну стратегію. Місія WOW 24-7 полягає у прагненні надавати першокласний рівень підтримки та зробити так, щоб клієнти завжди відчували, що їх розуміють і про них піклуються. Компанія працює з такими ринками, як Call Center, SaaS support, Business Process Outsourcing, Inbound requests, eCommerce support та ін.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus