Чотирилапі бізнесмени: як розвиваються коргі-кафе в Азії

anya-potsiadlo-P8_RmeffU-w-unsplash (1) (1)

Коргі-кафе набирають все більшої популярності у країнах Азії. За останні два роки їх заснували в Таїланді, Японії та Китаї.
Зазвичай собаки породи Пембрук Вельш Коргі асоціюються з королівською сім’єю в Англії. А з виходом серіалу «Корона» від Netflix та мультфільму «Королівський коргі» інтерес до цієї породи виріс ще більше.

Коргі-тренд особливо помітний у країнах Азії. Тут з’являються спеціальні кафе, де звичайні відвідувачі можуть провести час в компанії пухнастих друзів.

Доступ у такі заклади обмежений. Наприклад, в японське кафе «Corgi in the Garden» пускають 55 відвідувачів за раз.

Всього за день відбувається 3 візити тривалістю 90 хвилин кожен. Після кожної сесії коргі мають одну годину відпочинку.

Відвідувачі платять $12, які включають час перебування в кафе та напій.

«Я слідкую, щоб зустріч із клієнтами не була стресовою для моїх собак. Ми не змушуємо їх гратися, якщо вони не хочуть», – зазначає власниця японського кафе Танчанок Канавонг.

Популярність коргі також росте в соціальних мережах. Це допомагає розвиватися індустрії собачих аксесуарів та мерчу.

Нагадаємо, КМДА зняла гід столицею очима коргі.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus