S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля – це довгоочікуване продовження культової серії ігор, що перенесло гравців у постапокаліптичний світ Чорнобильської зони відчуження. Нова частина не лише продовжує традиції попередників, але й ставить нові стандарти в ігровій індустрії завдяки неймовірно детальному та реалістичному відтворенню зони.
Як повідомляє Studway з посиланням на «ElAnalistaDeBits», щоб досягти такого рівня реалізму, розробники з GSC Game World провели масштабну роботу. Вони здійснили численні експедиції до Чорнобильської зони, де за допомогою спеціального обладнання сканували реальні об’єкти: будівлі, ландшафт, навіть окремі деталі інтер’єрів. Отримані дані стали основою для створення тривимірних моделей, які потім інтегрувалися в ігровий двигун. Цей підхід дозволив досягти максимально точної копії реальних локацій.
Порівняння знімків екрана S.T.A.L.K.E.R. 2 з реальними фотографіями Чорнобильської зони вражає. Розробники неймовірно точно передали атмосферу занедбаних міст, закинутих промислових об’єктів та лісів, що мутували під впливом радіації. Особливо варто відзначити такі локації, як:
– Прип’ять: місто-привид з його характерними багатоповерхівками, Палацом культури «Енергетик» та колесом огляду.
– ЧАЕС: Чорнобильська АЕС з її монументальними будівлями та закинутими цехами.
– Зона відчуження: радіоактивні ліси, болота та підземні лабораторії.
Реліз S.T.A.L.K.E.R. 2 викликав бурхливу реакцію в геймерській спільноті. Більшість гравців високо оцінили реалістичність гри, атмосферу та глибину сюжету. Однак, деякі користувачі відзначили певні недоліки, такі як оптимізація та деякі технічні проблеми. Незважаючи на це, S.T.A.L.K.E.R. 2 стала однією з найочікуваніших ігор року та додала нові яскраві фарби в жанр шутерів від першої особи.
Нагадаємо, ми раніше повідомляли, що розробники S.T.A.L.K.E.R. 2 ввели гравців в оману щодо системних вимог.