Site icon STUDWay

Бургери та Bubble tea: витончена стратегія Байдена для здобуття прихильності виборців

Джо Байден

Джо Байден. Фото - nv.ua.

Президент США Джо Байден демонструє свою політику через їжу. Як бургери та морозиво вплинуть на результати виборів пояснюють американські експерти.

За даними STUDway із посиланням на «NV», останнім часом президент Байден куштував усе: чай боба (Bubble tea) в Лас-Вегасі, бургери та молочний коктейль у Ролі та морозиво з ведучим ток-шоу Сетом Мейєрсом у Нью-Йорку. Символізм та приховані сенси за цим вибором американського президента коментує Хантер Льюїс, редактор журналу Food & Wine:

«Їжа – це ідентичність, їжа за своєю суттю є політичною та культурною валютою. Вона має силу з’єднувати нас, а також – відштовхувати. Тож це, очевидно, дуже виважений вибір».

Як пише видання, нещодавно Байден перестав замовляти бургери і молочний коктейль у «культовому» Cook Out – південній мережі ресторанів швидкого харчування. Він замовив чай боба (також відомий як бабл-ті) в китайському кварталі Лас-Вегаса. Як зрозуміло зі слів редактора журналу, ці вчинки показують, що 81-річний президент намагається налагодити зв’язок з молодими виборцями і відкинути занепокоєння людей щодо його вікової категорії.

«Вік – це питання зараз, тому я думаю, що відвідування кулінарних вечорів, кав’ярні Bubble tea – це розумні кроки. Він демонструє, що спілкується з молодшою аудиторією і є в курсі подій»,

– каже Льюїс.

Чай боба, тайванський напій, який став надзвичайно популярним у Сполучених Штатах, також натякає на бажання налагодити зв’язок із американськими виборцями азіатського походження, які складають майже 10% населення Невади, ключового штату для Байдена у перемозі на виборах в листопаді.

«Їжа – це, безумовно, спосіб олюднити кандидата»,

– каже Емілі Контуа, професорка медіа-досліджень в Університеті Талси і авторка книги «Закусочні, хлопці та дієти».

Вона пояснила, що це важливо, оскільки американські виборці схильні керуватися особистісними якостями, а не лише зосереджуватися на проблемах. І той факт, що Байден обирає заклади, де подають страви різних культур, на додачу до його особистості, має натякати на напрямок його політики, вважає вона. Експерти вважають, що подібна поведінка Байдена є способом показати контраст із поведінкою свого політичного опонента Трампа. Трамп відомий своїми масштабними мітингами і рідко зупиняється в місцевих закладах, коли проводить передвиборчу кампанію. Він також відомий своєю любов’ю до фаст-фуду. Саме це показує різницю, адже Байден відтепер демонструє свою близькість до меншин.

Гастрономічні рішення Байдена допомагають його кампанії протистояти наративу про його надмірну захищеність і бажання безпеки. Його ціль – показати, що він у розквіті сил і не ховається від камер.

«Це чудовий шанс для нього зробити те, що він любить робити, а саме роздрібну політику»,

– коментує Джим Мессіна, керівник виборчої кампанії президента Обами у 2012 році.

Намагання налагодити зв’язок з виборцями через їжу має певні ризики, вважає Алекс Пруд’ом, автор книги «Вечеря з президентом», присвяченої перетинанню їжі та політики.

«Це може піти в обидва боки і обернутися бумерангом проти вас»,

– сказав Пруд’ом.

Коли Байден пробує щось нове на дорозі, він ризикує зіткнутися з непередбачуваними моментами, які можуть перетворитися на негативну історію. Наприклад, комік Стівен Колберт висміяв зупинку Байдена на чаювання боба. Байдена також висміювали в нічних шоу і критикували в соцмережах за те, що він виступав на переговорах про припинення вогню в Газі, поїдаючи ріжок морозива. Проте Пруд’ом вважає, що залишатися в коконі у Вашингтоні – це точно безальтернативно.

«Він демонструє відкритість і готовність вийти назовні… і в умовах, коли люди стурбовані його віком, він демонструє готовність піти на ризик»,

– вважає він.

Нагадаємо, ми раніше розповідали, чому українці обожнюють гречку, а європейці та американці її не їдять.

Exit mobile version