Змішане навчання: поєднуємо інструменти та ефективно готуємось до IELTS

З'ясовуємо особливості методики та ефективно використовуємо їх для складання IELTS
Змішане навчання: поєднуємо інструменти та ефективно готуємось до IELTS
Підхід змішаного навчання стає усе більш популярним серед учителів формальних закладів освіти. Її особливість полягає в опрацюванні навчального матеріалу: певну частину учні вивчають онлайн, решту – у школі чи університеті з викладачами. Таким чином, інформація засвоюється ефективніше, отже це можна успішно використати й при вивченні англійської мови та підготовці до тесту IELTS. Разом з Британською Радою розповідаємо про новий спосіб навчатися ефективніше.
Британська Рада – це міжнародна організація Сполученого Королівства, мета якої – розширення культурних відносин і поширення освітніх можливостей.
Особливості змішаного навчання
Змішане навчання (з англ. blended learning) – поєднання інтернет-можливостей та класичних підходів у навчанні. З розвитком технологій така методика стає частіше застосована не тільки у навчанні школярів і студентів, а й у процесі корпоративного навчання й вивченні іноземних мов.

Технологія навчання за допомогою змішаного формату будується за схемою:
  1. онлайн – під час першого етапу учні опрацьовують теоретичний матеріал самостійно, фіксують незрозумілі нюанси, які потребують пояснення педагога; закріплення інформації відбувається у будь-який зручний для студента час та місце;
  2. офлайн – учні обговорюють пройдений матеріал в аудиторії, з'ясовують незрозуміле раніше; учитель застосовує різні методи гейміфікації для можливості відтворення інформації аудиторією.
Переваги ЗН: економія часу,
регулярність, результативність
Інструменти ЗН ефективно допомагають в опануванні іноземної мови
Переваги ЗН при вивченні англійської
Різноманіття інструментів для змішаного навчання
    Загалом виділяють кілька моделей змішаного навчання:
    1. ротаційна: учні чергують онлайн та офлайн-формати; у такому випадку поєднуються: робота у малих групах, робота у групах із розв'язання конкретної проблеми, групові проекти, індивідуальні уроки та письмові завдання;
    2. flex-модель: навчальний матеріал, як і допомога викладача, доступні онлайн; водночас, можливі зустрічі у форматі роботи в невеликих групах чи індивідуальних консультацій;
    3. self-blend: як додаток до основного курсу, студенти реєструються та вивчають додаткові онлайн-курси; опановувати матеріали цих програм можна як в аудиторії, так і поза її межами;
    4. модель збагаченого віртуального навчання: навчальний матеріал студенти отримують у навчальному закладі, а персональні завдання виконують самостійно.
    До онлайн-інструментів, які можуть стати в пригоді у процесі змішаного навчання, можна зарахувати наступні:
    1. курси: безкоштовні та платні, тематичні та спрямовані конкретно на опанування мови – ти знаєш, що їхнє різноманіття майже необмежене;
    2. відеоуроки: зокрема, власні вебінари на своєму інтернет-порталі пропонує Британська Рада;
    3. аудіоподкасти: знову ж таки – доступні в будь-який зручний час;
    4. мобільні додатки: якісні та цікаві продукти, більшість яких можна завантажити безкоштовно;
    5. спеціалізовані портали: тут можна знайти як теоретичні ресурси, так і практичні інструменти;
    6. сайти для спілкування: як приємний бонус для регулярного закріплення мовних навичок.
    Також рекомендуємо безкоштовний спеціалізований онлайн-курс «Розуміючи IELTS: техніки для тестів з англійської мови», розроблений Британською Радою.

    Звичайно, користь від поєднання різноманітних інструментів змішаного навчання – це результат роботи як учителя, так і учня.

    Ділись успіхами від застосування методик змішаного навчання та залишай посилання на корисні онлайн-інструменти для опанування іноземної!


    Студент сам контролює час, місце, регулярність та формат опанування матеріалу
    Інструменти ЗН ефективно допомагають в опануванні іноземної мови. Головну користь від такого формату навчання можна сформулювати кількома тезами.

    Залучення інтернет-технологій. Зокрема, до числа корисних і цікавих ресурсів можна віднести онлайн-ігри, курси, мобільні додатки тощо.

    Самостійність учня. Зважаючи на використання онлайн-формату, студент сам контролює час, місце, регулярність та формат опанування матеріалу.

    Економія часу. Як для учня, так і для вчителя, оскільки зустрічі відбуваються на стадіях обговорення матеріалу та його деталізації, а не вивчення з нуля.

    Регулярність. Застосовуючи інструменти змішаного навчання, учень може безперервно перебувати у процесі опанування мови.

    Швидкий зворотній зв'язок для викладача. Саме за умови використання подібних методик учитель може швидко побачити чи ефективною є його робота, або ж її потрібно вдосконалити.

    Вища об'єктивність оцінювання. Різноманітність навчання дозволяє учителеві побачити прогалини в знаннях студента, а наприкінці навчання – краще проаналізувати його прогрес.

    Результативність. Покращення мотивації та застосування різноманітних технік стимулює до кращого засвоєння інформації, що є бажаним для учнів.
      Матеріали за темою
      Готові скласти тест?
      comments powered by Disqus