У львівському ресторані відвідувачів обслуговуватимуть смартфони

roman-kraft-P8zDQz8Y2Vc-unsplash (1)

У львівському ресторані швидкого харчування AppFood замовлення та оплата страв відбуватимуться без участі людини.
Всі процеси тут автоматизовані і здійснюються через додаток в смартфоні.

«Дістаєш телефон, відкриваєш додаток AppFood і обираєш страву, яку хочеш скуштувати, чекаєш 3 хвилини і насолоджуєшся смачною їжею», – йдеться на Facebook-сторінці закладу.

Замість звичайного фаст-фуду тут продаватимуть домашню їжу: пончики, наваристі супи, запіканки, відерця з шашликами і креветки.

Страва готується 3-4 хвилини. У разі затримки на відвідувачів чекає бонус.

AppFood не заключав контрактів із жодним офіціантом або касиром. В закладі немає жодної людини, крім відвідувачів.

Ресторан планують відкрити цього місяця.

Нагадаємо, Київ увійшов у рейтинг найкращих міст для гастротуризму в Європі.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus