8 років розробки та $200 мільйонів на вітер: що погубило шутер Concord від Sony

Concord від Sony

Поки деякі ігри стають культовими, інші, незважаючи на величезні інвестиції, зникають з радарів геймерів. Яскравим прикладом такого провалу став геройський шутер Concord від Sony, який, незважаючи на 8 років розробки та бюджет у 200 мільйонів доларів, був закритий лише через два тижні після релізу.

Як повідомляє Studway з посиланням на «УНІАН», чому ж гравці відмовилися від Concord?

  • Невиразні персонажі та відсутність унікальності

На тлі інших представників жанру геройських шутерів, персонажі Concord виглядали бляклими та не запам’ятовуються. Гравці не бачили в них нічого особливого, що могло б відрізнити їх від інших героїв.

  • Завищений цінник

Ціна в $40 для багатьох гравців здалася занадто високою, особливо з урахуванням того, що на ринку вже існувало безліч якісних безкоштовних альтернатив.

  • Надмірна орієнтація на інклюзивність

Хоча інклюзивність є важливим аспектом у сучасній розробці ігор, в Concord вона була реалізована таким чином, що відштовхнула частину аудиторії. Гравці відчули, що на перший план вийшли не цікаві персонажі та захоплюючий геймплей, а політична коректність.

  • Відсутність маркетингової стратегії

Незважаючи на величезний бюджет, маркетингова кампанія Concord була недостатньо ефективною. Гравці не розуміли, чим ця гра відрізняється від інших представників жанру і чому вони повинні її купити.

Провал Concord є нагадуванням про те, що геймери все ще хочуть отримувати якісні ігри, які приносять їм задоволення. І якщо розробники будуть забувати про це, то їхні проєкти будуть приречені на провал.

Нагадаємо, ми раніше розповідали про старі ігри з 90-х і 2000-х знову підкорюють світ: топ-7 найпопулярніших.

Ваш гід у світі розваг та відпочинку, завжди готова розкрити секрети відмінного відпочинку та запропонувати ексклюзивні розважальні ідеї.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *