Поки деякі ігри стають культовими, інші, незважаючи на величезні інвестиції, зникають з радарів геймерів. Яскравим прикладом такого провалу став геройський шутер Concord від Sony, який, незважаючи на 8 років розробки та бюджет у 200 мільйонів доларів, був закритий лише через два тижні після релізу.
Як повідомляє Studway з посиланням на «УНІАН», чому ж гравці відмовилися від Concord?
- Невиразні персонажі та відсутність унікальності
На тлі інших представників жанру геройських шутерів, персонажі Concord виглядали бляклими та не запам’ятовуються. Гравці не бачили в них нічого особливого, що могло б відрізнити їх від інших героїв.
- Завищений цінник
Ціна в $40 для багатьох гравців здалася занадто високою, особливо з урахуванням того, що на ринку вже існувало безліч якісних безкоштовних альтернатив.
- Надмірна орієнтація на інклюзивність
Хоча інклюзивність є важливим аспектом у сучасній розробці ігор, в Concord вона була реалізована таким чином, що відштовхнула частину аудиторії. Гравці відчули, що на перший план вийшли не цікаві персонажі та захоплюючий геймплей, а політична коректність.
- Відсутність маркетингової стратегії
Незважаючи на величезний бюджет, маркетингова кампанія Concord була недостатньо ефективною. Гравці не розуміли, чим ця гра відрізняється від інших представників жанру і чому вони повинні її купити.
Провал Concord є нагадуванням про те, що геймери все ще хочуть отримувати якісні ігри, які приносять їм задоволення. І якщо розробники будуть забувати про це, то їхні проєкти будуть приречені на провал.
Нагадаємо, ми раніше розповідали про старі ігри з 90-х і 2000-х знову підкорюють світ: топ-7 найпопулярніших.