18 успішних стартапів, які здавалися божевільними

18-startapiv

Що таке успішний стартап, усім начебто зрозуміло: це ідея, що охопила критичну масу користувачів. Маючи хорошу ідею, можна заснувати непоганий стартап, але щось дійсно видатне – це, як правило, результат божевільного задуму.

Facebook. Світові потрібен ще один MySpace чи Friendster, ну-у, тільки трошки пізніше. Тож ми відкриємо його лише для кількох тисяч втомлених відлюдькуватих випускників Ліги плюща.

Dropbox. Ми збираємось створити синхронізовані файлообмінники,  хоч на ринку їх, підтримуваних такими компаніями, як Майскрософт, і так сотні, і ними ніхто не користується. Нам достатньо добре зробити лише одну штуку ─ і ви перемістите весь свій контент туди.

Amazon. Ми продаватимемо книжки онлайн, не зважаючи на те, що користувачі досі бояться розплачуватись кредитними картками в інтернеті. Доставка книжки з’їсть усі зекономлені вами гроші. Але ви робитимете це заради зручності, хоч одну книжку можна чекати тижнями.

Virgin Atlantic. Авіалінії – це круто. Давайте створимо нову! Наскільки важко буде це зробити? Ми виділимось тим, що замутимо веселе відео про безпеку і  не будемо му*аками.

Mint. Надайте нам всю інформацію про ваш банк, кредитну картку і брокера. Ми оформимо її гарними шрифтами. Щоб ви відчували себе багатшим, ми зробимо їх зеленими.

Palantir. Ми розробимо таємниче аналітичне програмне забезпечення, офіс компанії розмістимо у Каліфорнії, наймемо купку випускників інженерних вишів, не найматимемо менеджерів з продажу і великих шишок з D. C. ─ основних спецслужб і агентств захисту.

Craigslist. Це буде огидно. Це буде безкоштовно.

18-startapiv

iOS. Нова брендова операційна система, на якій не працює жодна з мільйонів програм, розроблених для Mac OS, Windows чи Linux. Тільки Apple зможе писати під неї застосунки. iOS навіть не матиме опції «вирізати і вставити».

Ґуґл. Ми створюємо вже 20-ий світовий пошуковик, у той час як такі механізми вже давно віджили своє, ставши товарними і грошовими витратами.  Ми заберемо всі рекламні новини  і характерні риси веб-порталів, тож ви не будете спантеличеними, використовуючи вільний пошук.

GitHub. Розробники програмного забезпечення будуть все життя щомісяця платити за те, щоб мати змогу розробляти безкоштовне програмне забезпечення серед іншого безкоштовного програмного забезпечення.

PayPal. Люди використовуватимуть електронні скриньки AOL чи Yahoo, щоб платити одне одному реальні гроші. Це все забезпечуватиме небанкова організація з милою назвою, якою керують двадцятирічні.

Paperless Post. Ми ─ як Evite, тільки за гроші.

Instagram. Фільтри! Так, правильно, ми маємо фільтри!

LinkedIn. Як щодо професійної соцмережі, призначеної для зайнятих тридцятирічних чи сорокарічних? Вони використовуватимуть її раз у п’ять років, коли шукатимуть роботу.

Tesla. Замість того, щоб просто розробити батареї і продавати їх до Детройта, ми збираємось створювати власні машини з нуля, плюс володітимемо дистриб’юторською мережею під час економічного спаду й екологічно чистими технологіями.

SpaceX. Якщо НАСА зробила це, ми теж зможемо! Це ж не ракетобудування.

Firefox. Ми збираємось створити кращий веб-браузер, хоча 90% комп’ютерів уже його мають, вбудований і безкоштовний. Один чувак зробить майже всю роботу.

Twitter. Це як електронна пошта, SMS або RSS. Тільки робить значно менше. Спочатку нею користуватимуться тільки простаки, які фолловитимуть Брітні Спірс чи Чарлі Шина.

Адаптувала Катерина Супранович.

Джерело: Mashable.
Зображення: breadnbeyond.com, blog.startupitalia.eu

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus