10 найкращих книжок про мотивацію: де шукати підтримку?

books

Мотиваційні тренінги, література із саморозвитку та армія лайф-коучів – багатомільйонна індустрія, яка стала надзвичайно успішною завдяки нашому бажанню невпинно вдосконалюватись. Нам диктують, що їсти, аби втратити вагу, як мислити, щоб підкорити кар’єрну драбину, як спілкуватись задля вдалого нетворкінгу. Апгрейд можливостей і здійснення бажань, безумовно, потрібні. Але як зорієнтуватись серед розмаїття мотиваційних ресурсів і не витрачати час на поради капітанів очевидність?

«Studway» склав список self-help видань, які містять реалістичні практичні поради замість усім відомих кліше.

Патрік Кінґ, «Стратегії і тактики спілкування, або Як знайти спільну мову з кожним»

Рекомендація, підкріплена позитивними відгуками від «Business Insider», «Forbes» і «Huffington Post». Книжка містить вісімнадцять порад, що допоможуть знайти спільну мову з будь-яким співрозмовником. Інформація структурована у формі конспекту, що дозволяє одразу виділити для себе основні ідеї. У наш час навички ефективного спілкування потрібні не менше, ніж фахові знання, тому книжка буде корисна не тільки тим, хто губиться під час розмови і не може дібрати слів, а й кожному, хто прагне розвинути вміння підтримувати бесіду на будь-яку тему.

Реклама

Дейвід Швортц, «Мистецтво мислити масштабно»

Жодних абстрактних міркувань: тільки практичні поради, як привести до ладу своє життя і не з’їхати з глузду. Автор вчить ставити довгострокові цілі та уникати прокрастинації, як найбільшого ворога. Ми часто не відрізняємо прокрастинацію від необхідного відпочинку, але ця книжка розставить усе по своїх місцях.

Ґері Келлер, Джей Папаcан, «Почни з головного! Один напрочуд простий закон феноменального успіху»

План із самовдосконалення – це доміно, що складається з маленьких цілей, які формують бажаний результат. Книжка пояснює, як правильно розставити доміно власних цілей, щоб кожен маленький крок став мотивуючим досягненням.

Бред Стоун, «Продається все. Джефф Бейзос та ера “Amazon”»

Одне з найкращих джерел натхнення – люди, які мотивують нас власним прикладом. Один із таких людей – Джефф Бейзос, засновник «Amazon». Цей бестселер став книжкою року за версією «Financial Times», «Washington Post» та інших авторитетних видань. Автор не лише розповідає історію успіху однієї з найбагатших людей світу, а й пропонує інструкцію для тих, хто мріє про власний бізнес.

Чарлз Дугіґґ, «Кмітливіші, швидші, кращі. Секрети продуктивності в житті та бізнесі»

Лауреат Пулітцерівської премії нагадує, наскільки потрібними для саморозвитку є невдачі та провали. У кожному розділі автор акцентує увагу на одній пораді, наводячи приклади її практичного застосування. Ти дізнаєшся, як ставити SMART-цілі, аналізувати власний і чужий досвід, а також шукати альтернативні рішення в будь-якій ситуації.

Анджела Дакворт, «Твердість характеру. Як розвинути в собі головну якість успішних людей»

Дакворт – прихильниця тези, що наш успіх зумовлений не вродженими здібностями й талантами. Найголовнішою якістю, на думку авторки, є твердість характеру, яку потрібно постійно розвивати. Можна посперечатись щодо окремих аргументів, які видаються вибірковими та узагальненими, але основна ідея варта того, щоб прочитати цю книжку.

Джеймс Олтачер, «Обери себе! Як знати впевненість у собі, у своїх силах і знову вийти на дорогу, що веде до успіху»

Автор зробив двадцять спроб відкрити власний бізнес, вісімнадцять з яких були невдалими! Він втратив мільйони, збанкрутився, розлучився… А потім вирішив «обрати себе», що і є головною ідеєю книги. Втім, ця концепція не передбачає надмірного егоїзму чи зневаги до інших. Вона наголошує на потребі брати відповідальність за свої дії і додержуватися власних життєвих принципів.

Ненсі Дуарте, Патті Санчес, «Illuminate. Як виголошувати надихаючі промови і створювати ефективні презентації, здатні змінити історію»

Кожен лідер має володіти навичками презентації власних ідей. Хоч би яка новаторська і креативна ідея виникла в голові, її треба чітко й змістовно сформулювати, щоб інші змогли її оцінити й підтримати. Ця книжка детально пояснює, що треба робити, аби тебе слухали, і як викликати в аудиторії цікавість.

Джейк Напп, Джон Зерацкі, Брейден Ковітц, «Спринт. Як розробити і протестувати новий продукт усього за п’ять днів»

Для того щоб визначити цінність кожної ідеї, потрібно ретельно перевірити її, але за якими критеріями? Джейк Напп розповідає про методику «Google», яка дозволяє протестувати будь-яку ідею протягом п’яти днів. Поради автора допоможуть у створенні й розробці нових продуктів, плануванні бізнес-стратегії і просуванні некомерційних проєктів.

Сідні Фінкелстін, «Супербоси. Як видатні лідери плекають таланти»

Дослідження принципів і методів роботи, якими керуються світові лідери. Автор розповідає, як видатні бізнесмени мотивують співробітників, чим вони надихаються і які якості роблять їх «супербосами». Книжка буде корисною не тільки для тих, хто прагне керувати власним бізнесом, але й для кожного, хто шукає нові джерела мотивації в повсякденному житті.

І наостанок: не забувай робити перерви в процесі самовдосконалення! Адже часто потрібно всього лише відпочити, щоб відчути себе енергійним(-ою) і мотивованим(-ою).

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus