Життя як стартап: книги з проектного менеджменту

стартап

Маєте ідею, яку дуже хочеться реалізувати? Чому б ні? Головне – бажання постійно працювати та вдосконалюватись. Із практичними аспектами втілення будь-якої ініціативи допоможе «Студвей».

У цьому світі успіху досягає лише той, хто шукає необхідних для нього умов, а якщо не знаходить – створює їх сам. Бернард Шоу

Річард Ньютон «Управління проектами від А до Я»

Надзвичайно інформативна книга, що допоможе реалізувати перший проект тим, хто немає достатнього досвіду у сфері управління. Автор просто й чітко розповідає, якими є ключові ключові фактори успіху проектного менеджменту, як зібрати команду, розробити опис та план втілення проекту, проконтролювати терміни виконання й бюджет. Структура роботи повністю відповідає послідовності основних фаз життєвого циклу проекту.

Таблиці, що містять алгоритми дій кожного проектного етапу, дуже зручно одразу застосовувати для власної ідеї. Окрім управління проектами, запропоновані Р. Ньютоном принципи стануть у нагоді для ефективного вирішення багатьох життєвих труднощів.

Реклама

Рід Хоффман, Бен Касноча «Життя як стартап»

Саме час пригадати, що кожен із нас – підприємець, який керує (як мінімум) одним життям і стартапом, що поступово розвивається, – власною кар’єрою. Р. Хоффман, засновник мережі LinkedIn, та підприємець Б. Касноча вважають, що прибуткові проекти діють так само, як успішні люди. Вони не зупиняються на виробленій одного разу стратегії, а постійно знаходяться в пошуку нових ідей і можливостей.

Тож якщо ви хочете побудувати вражаючу кар’єру в умовах сучасного нестабільного ринку праці, варто думати й поводитися так, нібито ви керуєте стартапом. На прикладах Intel, Apple, Google, Facebook, Twitter автори показують, як отримати конкурентну перевагу, чому важливо створити міцну й потужну професійну мережу, як правильно оцінювати та приймати ризики для ефективного професійного розвитку та зростання.

стартап

Гай Кавасакі «Правила Кавасакі»

Один із перших працівників компанії Apple Г. Кавасакі (відповідальний за маркетинг комп’ютера Macintosh) характеризує власну книгу як «збірку кращих матеріалів про створення ефективних організацій та управління ними».

За допомогою EQ-тесту (Entrepreneurial Quotient) ви зможете виміряти власні навички ведення бізнесу, а також знайдете поради, що допоможуть перетворити перспективну ідею в успішну справу. Як напрацювати бізнес-план і залучити партнерів, яких людей варто брати в команду, як налагодити зовнішні та внутрішні комунікації, освоїти ключові аспекти мистецтва презентації та публічного виступу, нетворкінгу – відповіді на найважливіші питання проектного менеджменту знайдете у книзі.

Том ДеМарко, Тімоті Лістер «Захоплені адреналіном та зомбовані шаблонами: патерни поведінки проектних команд»

«Захоплені адреналіном», «дохла риба», «проектний нянь», «юні цуценята та старі пси» – це не образливі корпоративні прізвиська, а перевірені управлінським досвідом моделі поведінки, що час від часу стають характерними для команди будь-якого проекту.

Автор визнаних шедеврів у сфері бізнес-літератури («Людський фактор», «Deadline» й ін.) разом із IT-спеціалістами виділяє ряд шаблонів: деякі з них призводять до «проектного пекла», інші – дозволяють виконувати роботу вчасно, укладатись у бюджет і зберігати нервову систему членів команди. Автори зрозуміло й дотепно описують передумови для виникнення кожної із ситуацій, пояснюють, що свідчить про вплив патерну на ваші дії, та радять, яким чином йому можна запобігти.

Поведінкові метафори – дуже корисний інструмент для аналізу ефективності командної праці й розтлумачення її членам власних недоліків і переваг.

Ієн Уолліс «Бізнес-ідеї, що змінили світ»

Контактні лінзи, пластиковий пакет, аерозольний дезодорант, памперси – колись думки про створення цих незамінних сьогодні речей здавалися дивними й неоднозначними. Що вже казати про ідеї, які вивели людство на якісно новий рівень розвитку – біометрія, магнітно-резонансна томографія, комп’ютер тощо.

Книга містить детальний опис 50 бізнес-ідей, що змінили наше життя. Хто були ці люди, які не боялися мислити інакше, по-революційному? Чому та як формувався запит на певну інновацію? Наскільки кожна ідея була комерційно привабливою, що було потрібно для її втілення? І. Уолліс пропонує  повчальний досвід історії, що стає невичерпним джерелом натхнення для власного проекту.

Фото: stock-up.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus