Учителі проти групування учнів за здібностями – дослідження

nature-people-girl-forest-12165

45% вчителів занепокоєні тим, наскільки групування учнів за здібностями може шкодити їхній самооцінці.

Дослідження провели британські установами UCL Institute of Education (IOE) та National Education Union (NEU).

У дослідженні взяли участь 1400 вчителів Великобританії. Результати отримано шляхом опитування, створення фокус-груп та проведення широкомасштабних експериментів.

65% учителів також стверджують, що їхні учні чітко розуміють, до якої саме групи здібностей вони належать. Практика групування, на думку більшості опитуваних, також призводить до більшого розриву в навчанні, знижує соціальну мобільність та не доводить своєї ефективності.

Деякі з учителів, що взяли участь у дослідженні, зізналися, що групування учнів за здібностями розраховане лише на розробку тестів різних рівнів та штучного підвищення в такий спосіб загальних показників успішності учнів.

Нагадаємо, що постійно займаються булінгом 20% дітей – дослідження.

Фото: pexels.com

Реклама

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus