Як я потрапив на стажування в Google

кудла

Я – Михайло Кудла, і мені випала можливість рік стажуватися в київському відділі маркетингу Google. Розповідаю, як вдалося потрапити в компанію.

Крок 1. Підготувати резюме та заповнити заявку на сайті Google

Для стажування у 2016 році потрібно було подати заявку до грудня 2015 року (зазвичай такі дедлайни щороку). Утім, мій процес відбору розпочався ще у вересні на 5 курсі навчання із заповнення конкурсної заявки на сайті компанії.

У графі «пошук» я обрав позиції, що стосувалися стажування, і надіслав анкету у відділ маркетингу. На той момент у переліку міст не було Києва, тому я не довго вагаючись обрав Дублін (місто, де знаходиться європейська штаб-квартира Google). Як я потім дізнався, там базується HR-команда компанії, яка переглядає всі анкети і вже потім передає інформацію до локальних офісів. Так, HR-ри переслали мою заявку до Києва.

Окремо потрібно приділити велику увагу резюме. Моя рекомендація – дотримуватися чіткої структури, наприклад, розділити всю інформацію на 3 блоки:

  1. Освіта: напиши про досягнення під час навчання (середній бал, публікації, результати студентських проектів та ініціатив).
  2. Досвід роботи: зазнач результати попередньої роботи, стажування чи власних проектів.
  3. Особисті якості: опиши рівень володіння спеціалізованим програмним забезпеченням (наприклад, MS Excel), знання іноземних мов і хобі.

Анкету та резюме обов’язково заповнювати англійською мовою. З прикладами хорошої структури CV можна ознайомитися за посиланням.

робоче місце

Реклама

Крок 2. Займатися своїми справами та чекати на відповідь

Минуло 2 тижні від моменту подачі заявки, але відповіді я так і не отримав. Розуміючи, що від мене вже нічого не залежить, я продовжив стажування у попередній компанії. Через 4 місяці я отримав листа від HR-команди з центрального офісу Google. Мене просили підтвердити зацікавленість у стажуванні й обрати зручний час для двох онлайн-інтерв’ю. Почалася підготовка до співбесід.

Крок 3. Визначити мотивацію та пройти інтерв’ю

Співбесіди проходили з моїм майбутнім наставником і керівником регіону.

Я раджу підготувати відповіді на 2 ключових запитання:

1. Особиста мотивація для роботи в компанії

За рік до подачі заявки я працював у власному стартапі. Запустивши першу версію продукту, ми невдало визначили цільову аудиторію, тому в Google моєю мотивацією був розвиток навичок маркетолога.

Варто проаналізувати свою попередню діяльність і зрозуміти, чому Google – ідеальне місце для розвитку.

2. Відповідність кандидатури обраній позиції

Варто розуміти культуру компанії. Про це є багато інформації в Інтернет, але як приклад раджу переглянути це відео:

Рекомендовано засвоїти базові навички роботи з продуктами компанії: Google AdWords, Google Analytics та ін.

Співбесіди можуть відбуватися як українською мовою, так і англійською. Під час спілкування також перевірятимуть твої лідерські якості, логічне мислення та наскільки ти «гуглі».

Крок 4. Підписати контракт і отримати задоволення від стажування

Під час обох інтерв’ю у мене виникали проблеми з Інтернетом. Але навіть якщо таке стається, то команда, що проводить співбесіду, має твій мобільний телефон, тому закінчити спілкування ви зможете у будь-якому разі. Після останнього інтерв’ю минув приблизно тиждень – і мені пощастило отримати запрошення на стажування в Google.

Замість висновків

Особливість конкурсного відбору компанії полягає у людях, які будуть з тобою працювати, і тебе як кандидата, якому дадуть можливість проявити свої кращі сторони. Стажування в Google можливе для українського студента, тому сміливо надсилай резюме за посиланням.

Бажаю успіху в розвитку омріяної кар’єри!

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus