Стартапи, яких не вистачає українцям

Ми вже не можемо уявити 21 століття без стартапів. Цікаві винаходи з’являються щодня, і якщо тобі інколи хочеться закотити очі й побідкатися, чому й досі не вигадали ту чи іншу річ, – проглянь нашу добірку. Можливо, ця штука вже існує.

1. My Friend Smells

myfriendsmellsЦей стартап призначається для друзів, яким потрібна допомога. Погодься: у кожній компанії існує людина, яка пахне далеко не як трояндовий кущ, і стартап My Friend Smells призначається саме для таких осіб. Його засновником стала компанія SWAGO Scents, що спеціалізується на одноразових серветках із дезодоруючим ефектом.

Сайт дає можливість анонімно повідомити ароматному другу про його проблему й одразу ж запропонувати рішення. «Кожен має смердючого товариша… але дні смороду закінчилися… Надішли одну серветку за $1.99, а якщо від нього дійсно пахне – то чотири за $4.99». Розіграш повністю анонімний – отримувач знайде лише серветку та коротку записку з текстом «дехто вважає, що ти погано пахнеш. Серйозно».

Історія створення стартапу коротко викладена на сайті – засновники кажуть, що, як і більшість ідей, ця народилася після багатьох склянок алкоголю та одного надто ароматного товариша.

Реклама

2. Boobypack

BoobypackЯкщо ти дівчина, у чиїй сумочці банально не вистачає місця для чергової «потрібної речі» – зверни увагу на Boobypack: спортивні бюстгальтери й топи з кишеньками по боках. Чудовий варіант для спортзалу, подорожей, музичних фестивалів, адже кишені застібаються на замок, водонепроникні та здатні вмістити цінні речі типу телефону чи паспорту.

Boobypack народився ще в 2013 році, коли 23-річна американка Крістін Конрад слухала, як її друзі діляться враженнями від музичного фестивалю в Майямі. Багато хто шкодував через втрачені чи розбиті телефони, адже на подію було заборонено приносити сумки. Тоді у Конрад з’явилася ідея і вона заснувала власну кампанію на «Кікстартері», де зібрала $32 725. Через рік, у лютому 2014 року, Крістін виграла ще десять тисяч доларів за найкращий жіночий стартап, презентувала ідею на Shark Tank (американському реаліті-шоу, де підприємці змагаються за увагу інвесторів), отримала три пропозиції та зрештою уклала угоду з американською бізнесвумен Барбарою Коркоран.

3. Throx

ThroxПроблема «зниклої шкарпетки» давно стала легендарною і цей стартап пропонує просте та елегантне рішення: придбати три замість двох. Так ти захистиш себе від довгих пошуків зниклої шкарпетки та болісного розчарування, коли розумієш: її вже не знайти.

Шкарпетки Throx одного розміру й зазвичай коштують $10 – втім, ціна залежить від дизайну конкретного тріо, і повір, на сайті є із чого вибрати. Цей стартап уже встиг завоювати престижну нагороду «Найкраща інновація» від журналу Readers’ Digest, його засновник – молодий підприємець із Сан-Франциско на ім’я Едвін Хеавен. Він каже: «Якщо ми завжди маємо запасну шину, то чому б не мати й запасну шкарпетку? В кінці-кінці, три завжди краще ніж два».

4. Ship Your Enemies Glitter

Ship Your Enemies GlitterЦе стартап австралійського молодика на ім’я Мет Карпентер. Його ідея вкладається в одне англійське слово prank («розіграш»). За $9,99 ти можеш надіслати конверт, начинений блискітками, у будь-яку точку світу, і цим неабияк позлити свого ворога. Отримувач знайде лише анонімну записку, яку ти можеш скласти самостійно, але із дотриманням певних правил – наприклад, ніяких погроз. Якщо ж тебе не відвідала муза – компанія вкладе у конверт спеціальну заготовлену нотатку, де пояснить жертві, що блискітки стануть її близьким другом на декілька тижнів, а то й місяців.

Стартап з’явився в 2015 році та став вірусним – за короткий час він набрав 80 000 поширень у «Фейсбуці», а Карпентер попросив користувачів «перестати купувати цю жахливу річ», оскільки він «втомився мати з нею справу». Незабаром він виставив сайт на продаж у «Твіттері», де написав «1 мільйон відвідувань, 270 тисяч поширень, $xx,xxx продаж, купа людей, які хочуть зробити замовлення. Йому 24 години. Продається».

…і його придбали. За $85 000. Тепер на сайті можна знайти не лише конверт з блискітками, але й музичну листівку, свічку, величезний льодяник у формі півня та багато інших цікавих і дивних речей.

5. Rent a Mourner

Screen_Shot_2015-06-26_at_3.03.48_PM«Ми можемо надати професійних, тактовних людей, що відвідують похорони й поминки. Допоможемо, якщо вам потрібно збільшити кількість відвідувачів чи представити нові обличчя». Цей текст розміщений на сайті англійського стартапу, що пропонує найняти професійного плакальника.

Компанія дуже відповідально підходить до майбутньої події – представники заздалегідь зустрічаються з клієнтами для того, щоб обговорити всі побажання. «Ми тісно співпрацюємо з вами для того, щоб вирішити, якою буде наша роль під час церемонії чи на поминках. Ми розробимо стратегію того, як нам потрібно поводитися та взаємодіяти з іншими гостями». Перед кожним виїздом, плакальникам коротко описують померлого для того, щоб вони могли розмовляти з його сім’єю та друзями і не викликати підозр.

Стартап з’явився ще в 2011 році в англійському місті Ессекс. Його засновник, Ян Робертсон, каже, що ця ідея може бути не надто близька британцям, але дуже популярна в країнах Азії.

6. Сuddle Party

Сuddle PartyТобі доводилося коли-небудь обійматися з незнайомцями? А хочеться? Можеш не відповідати – просто знай, що такі послуги надає одна некомерційна організація. Вона з’явилася в лютому далекого 2004 року, її засновниками стали двоє тренерів з побудови стосунків – Рейд Міхалко та Марсія Бачзинські.

Що ж таке Cuddle Party? Це навіть не стартап, а повноцінний рух, що каже: усім людям потрібен дотик і кохання, яке не має сексуального підтексту. Для цього і створюються Cuddle Party або «вечірка обіймів». На таких подіях ти можеш зустріти нових людей, доторкнутися до них, навчитися казати «так» або «ні», чи просто пообійматися! Вечірки проходять у багатьох країнах світу: США, Австралії, Канаді, Данії, Англії, Швеції та навіть Південній Африці.

7. WTF Prank Candles

Prank CandlesЩе один жарт – цього разу від братів Тайлера та Марка Варда. Вони продають свічки, які спочатку дуже приємно пахнуть, наприклад, яблучним пирогом… Усі ж люблять яблучний пиріг, чи не так? А ось скільком людям подобається запах кишкових газів? Що ж, сподіваємося такі особи існують, адже через певний час ці свічки починають пахнути саме так.

Брати пропонують декілька варіантів підступних свічок – червона троянда змінюється на спітнілу дупу, аромат дитячої присипки перетворюється на сморід дитячого підгузника, кава стає поганим запахом із рота – ну й, звісно ж, те, про що ми вже згадували. Яблучний пиріг та кишкові гази. Це задоволення буде коштувати тобі $11,95 за свічку – чому б не використати це, до прикладу, для сімейної вечері з ненависними родичами?

Зображення: скріншоти, фото з соцмереж.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus