Огляд соцмереж: онлайн-тренди тижня

Цього тижня у соцмережах: Facebook знову придумав, як поліпшити (?) перегляд стрічки новин, Цукерберг занепокоєний власною безпекою, британці запитують у Google, що з ними стане після #Brexit, а білоруси надто буквально сприйняли пораду президента «раздеваться и работать». Далі – більше.

Facebook

Facebook оголосив про чергову зміну алгоритму формування стрічки новин. Нововведення набудуть чинності в найближчі кілька тижнів. З лютого 2016 року Facebook використовував алгоритм формування стрічки за вибором самих користувачів, при якому люди бачили спочатку записи, «які вони хотіли б коментувати і поширювати».

Однак користувачі висловили стурбованість тим фактом, що можуть пропустити оновлення у стрічці близьких друзів і рідних, пояснили у Facebook. З новим алгоритмом користувачі будуть бачити на початку стрічки записи близьких друзів і рідних, особливу увагу компанія приділила фотографіям і відеороликам. Потім будуть іти інформаційний і розважальний контент. Новий алгоритм побудований на аналізі поведінки користувача, пояснив віце-президент Facebook Адам Моссері.

Наприклад, якщо користувач поставив «лайк» або залишив коментар під фотографією людини, зазначеної у якості члена сім’ї, то нові фото Facebook покаже на початку стрічки. У компанії визнають, що новий алгоритм може призвести до зниження охоплення деяких публічних сторінок компаній. Це залежить від складу аудиторії, пояснили в Facebook. Наприклад, якщо більшу частину трафіку сторінки забезпечують користувачі, які діляться новинами компанії зі своїми друзями і коментують їх, то «ви практично не помітите [негативного] ефекту».

цукербергМарк Цукерберг розлютив своїх сусідів на Гаваях. Навколо його маєтку в 2016-му році піднялася двометрова стіна. Сусіди поскаржилися на те, що паркан виглядає гнітюче і закриває вид на океан. У 2014 році Цукерберг купив 300 гектарів землі на острові Кауаї за 100 мільйонів доларів. Одна частина ділянки – це колишня плантація цукрового очерету на березі океану, інша – пляж з білим піском.

Пізніше стурбований своєю безпекою Марк викупив ще дві прилеглих до його маєтку ділянки, витративши на них 30 мільйонів доларів. Цукерберг не хотів, щоб поруч з маєтком будували високі будівлі, вікна яких могли б виходити на його будинок. Будівництво паркану стало одним із заходів безпеки, які останнім часом посилює засновник Facebook. Загрози психічно неврівноважених користувачів соціальної мережі змусили його піти на цей крок. Зокрема, він найняв охоронців для своєї родини. У квітні стало відомо, що з 2013 року на охорону свого генерального директора Facebook витратив більше 12,5 мільйонів доларів.

Facebook запустив нову функцію зі створення відеороликів на основі фотографій. Соцмережа навіть готова створювати замість користувачів ці відео на основі готових шаблонів. Нова функція SlideShow компонуватиме короткі відеоролики на основі фотографій або відео користувачів, якщо їх назбирається більше п’яти на добу. Зараз Facebook пропонує 10 готових шаблонів для роликів: день народження, «епічний», «грайливий», тощо.

У створенні роликів доступні функції редагування: можна додати або видалити фрагменти, змінити фонову музику тощо. Функція поки що доступна тільки для смартфонів з iOS. Як повідомляє Facebook, функцією можуть скористатися і підприємці для створення рекламних повідомлень. «Ви будете витрачати менше часу та ресурсів на виготовлення рекламних відео. І завдяки невеликому розміру файлів користувачам зручніше переглядати їх на мобільних пристроях при низькій швидкості інтернету», – пояснили в компанії.

Реклама

Twitter

У «Твіттері» в найближчі кілька тижнів з’являться стікери, які користувачі зможуть додавати до фотографій, як у месенджері Snapchat. При цьому вони будуть працювати за принципом хештега: при натисканні на стікер відкриється таймлайн, де будуть всі фотографії з цим стікером. Функція буде доступна для користувачів «Твіттера» з пристроями на Android та iOS.

Британці проголосували за вихід країни з Євросоюзу, і тепер багатьох цікавить, що буде далі. Google-Trends у своєму акаунті в Twitter написав про різке зростання кількості запитів «Що станеться, якщо ми залишимо ЄС» (what happens if we leave the EU). Приріст запитів склав 250 %. Може бути, це лише відображає один із популярних пошукових запитів Google.

З іншого боку, такий інтерес можна розцінити як погану обізнаність британців про наслідки Brexit. Оглядач The Verge Рік МакКормік вказує, що референдуми можна порівняти із політичною грою в рулетку. Складно вгадати, якою в результаті буде відповідь – позитивною чи негативною. Таке складне і багатогранне питання, як членство Великобританії у ЄС, потрібно вирішувати не шляхом референдуму, а залучивши незалежних експертів, які б знайшли тисячі способів, як Великобританії ефективно взаємодіяти з найбільшою економічною організацією на Землі.

Британцям вже набридли експерти. І все голосування, по суті, зводилося до вирішення одного питання – міграції. «Кампанія за вихід з ЄС не мала такої широкої підтримки серед знаменитостей та науковців. Однак, як показали результати референдуму, це і не має значення. А як показують дані пошуку Google, відсутність фактів та необізнаність британців теж значення не мали», – підсумував МакКормік.

google_trends_screen

У соцмережах влаштували оголений флешмоб після поради президента Білорусі Олександра Лукашенка «роздягатися і працювати». Дотепні білоруси вирішили дослівно виконати слова свого глави держави, тому роздягалися на своїх робочих місцях і публікували фото із хештегом #раздеватьсяиработать.

За хештегом можна побачити оголених дантистів, тату-майстрів, офісних співробітників, водіїв та інших. Свою кумедну фразу Лукашенко озвучив під час виступу перед учасниками народних зборів. Там він розкрив секрет успіху. «Ви знаєте, як робити, що робити і з якою метою досягати. Все у простому. Інновації, IT-технології, приватизація та інше… Все це зрозуміло. Ми вже це освоїли. Але все, і наше життя, – у простому – треба роздягатися і працювати», – наголосив білоруський лідер.

Фото: соцмережі.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus