Огляд соцмереж: онлайн-тренди тижня

Цього тижня у соцмережах: Цукерберг стурбований можливим нападом хакерів, Facebook перетворюється на один величезний засіб масової інформації, дослідники кажуть, що люди шерять інформацію, навіть не читаючи її, а коти проти того, щоб Британія виходила зі складу ЄС. Далі – більше.

Facebook

Засновник Facebook Марк Цукерберг виклав у мережу своє фото на фоні робочого столу, в рамочці, стилізованій під віконце Instagram. Так він вирішив відмітити досягнення позначки в 500 млн користувачів у соцмережі Instagram. Але, як помітили журналісти, глава найбільшої у світі соціальної мережі побоюється хакерів: на фото видно заклеєну веб-камеру на його макбуці і, можливо, заклеєний мікрофон.

Користувачі жартують: «Марк Цукерберг, людина, яка запустила сервіс, що збирає особисту інформацію понад мільярда людей щоденно, здається, стурбований тим, що за ним можуть шпигувати». На фото можна розгледіти ще трохи подробиць про робочий стіл Цукерберга. Наприклад, видно, що в якості браузера він використовує Chrome, а в якості поштового клієнта – Thunderbird.

цукерберг

Facebook відмінив можливість для творців відео вставляти посилання у свої кліпи. Функція була популярною серед медіа-компаній як спосіб залучити глядачів на свої сайти. Зміна політики відбулася раніше в цьому місяці без попередження. Згідно з даними недавнього дослідження, 28 % людей у Великобританії використовують Facebook в якості джерела новин, принаймні один раз на тиждень. І частка таких користувачів серед аудиторії віком до 35 років зростає до 41 %.

Видання BBC помітило, що функція CTA (Call-to-action) більше не була доступною на сторінках з відео ще 9 червня, але підтвердження, що це не помилка, редакція отримала лише через 12 днів. «Після розгляду ряду факторів, ми видалили цю опцію для відео», – повідомила прес-секретарка Facebook. «Ми розглядаємо інші способи для партнерів щодо того, як досягати аналогічних цілей, і випустимо оновлення найближчими місяцями», – додала вона. «Це ще один доказ того, що, з’ївши аудиторію газет, Facebook тепер хоче поглинути аудиторію мовних компаній», – коментує Рой Грінслейд, професор журналістики Лондонського міського університету, і колишній редактор Daily Mirror і Sunday Times. На його думку, Facebook став домінуючою медійною платформою на усій планеті.

ноут

Science Post опублікувала блок умовного беззмістовного тексту «Lorem Ipsum» під жахаючим заголовком: «Дослідження: 70 % користувачів Facebook читають тільки заголовки наукових статей, перш ніж їх коментувати». Майже 46 000 осіб поширили пост, деякі з них – не розуміючи, що це жарт. Згідно з дослідженням Колумбійського університету і Національного французького інституту, 59 % посилань, які були поширені в соціальних мережах, користувачі навіть не проглянули.

Інакше кажучи, більшість людей роблять репост новин, навіть не читаючи їх. Гірше того, дослідження показало, що ці «сліпі» поширення визначають, які новини отримують поширення, а які залишаються за межами публічної уваги. «Так що ваші бездумні ретвіти насправді формують наші спільні політичні і культурні порядки денні». «Люди більшою мірою готові поділитися статтею, ніж прочитати її», – сказав співавтор дослідження Арнаут Легоу. «Це типово для сучасного споживання інформації. Люди формують свою думку на основі спрощеного підсумку чи підсумків, не роблячи зусилля заглянути глибше», – вважає автор.

Реклама

Twitter

У Росії агентство стратегічних ініціатив, створене урядом РФ і з президентом Путіним на посаді голови наглядової ради, підготувало «дорожню карту» розвитку країни, за якою всього за 19 років росіяни мають опанувати телепортацію, а до 2025 року отримають 5G зв’язок, інтелектуальну систему управління міським господарством та вітчизняну мову для безпечного програмування. На свої амбітні плани лише на наступні два роки ініціатори просять 10 мільярдів рублів.

Чи стане телепортація росіян реальністю у зазначений термін, поки невідомо, але ця «дорожня карта» вже неабияк тішить користувачів соцмереж. Зокрема юзери глузують, що більше не знадобиться будувати дороги, «Аерофлот» зможе працювати без літаків, навіть у телепортах VIPи роз’їжджатимуть з блимавками, а злодійкуваті чиновники з награбованим зможуть одразу телепортуватись до Лондона чи Панами.

У Мережі шаленої популярності набуває ролик про те, як створювався найдорожчий епізод «Гри престолів». За кілька днів відео переглянули вже більше 2,6 млн разів. У відео під назвою «Анатомія сцени» знімальна група розповідає, як створювався епізод «Битва бастардів». Ця серія шостого сезону стала найдорожчою та обійшлася у 10 мільйонів. На знімання було витрачено рекордні 25 днів. Судячи з коментарів, зусилля творців епізоду біли не марними, оскільки глядачі залишили сотні позитивних відгуків від серії.

Напередодні референдуму у Великобританії в Інтернеті запустили флешмоб #CatsAgainstBrexit («Кішки проти Brexit»). У Мережі діляться фотографіями своїх улюбленців і придумують жартівливі підписи про те, чому їх коти виступають проти виходу країни з Євросоюзу – процесу, відомого також як Brexit. На початку червня стало відомо, що у Британії зростає частка прихильників виходу країни з Євросоюзу. Після чого стратегічний союзник королівства – США – заявив надзвичайну важливість збереження Лондоном свого місця в європейському співтоваристві.

Напруга напередодні референдуму досягла найвищого рівня, коли була вбита депутат-лейборист Джо Кокс, яка виступала за продовження перебування країни в складі ЄС. Після цієї події агітація перед референдумом була достроково припинена. Референдум відбудеться, незважаючи на те, що лідери Європейського союзу дійшли згоди з керівництвом Великої Британії стосовно продовження її членства в ЄС. Нові домовленості між Євросоюзом і Великобританією містять додаткові винятки, незважаючи на те, що Сполучене Королівство має особливий статус в ЄС. За умовами членства, Британія в деяких сферах не виконує європейські домовленості, зокрема щодо монетарної та міграційної політики.

Фото: соцмережі.

Помилка в тексті? Виділи її, натисни Shift + Enter або клікни тут.

comments powered by Disqus